Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از صدور ۹۶۳ کارت سلامت ویژه متصدیان مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی در برنامه سلامت نوروزی ۱۴۰۰ در این استان خبر داد.

او با اشاره به انجام ۲۰ هزار و ۳۴۴ نفر ساعت فعالیت توسط ۱۸۰ نفر از پرسنل فعال در قالب روزانه ۱۹ اکیپ‌های بازرسی و نظارتی گفت: از زمان شروع برنامه در تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ حدود ۱۰ هزار و ۴۲۰ کیلوگرم/ لیتر مواد غذایی فاسد کشف و معدوم سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تزریق ۶ هزار و ۴۴۲ دوز واکسن کرونا در چهارمحال و بختیاری

او انجام نمونه برداری از مواد غذایی سنتی و صنعتی، نمونه برداری میکروبی و سنجش کلر آزاد باقیمانده آب را از دیگر فعالیت‌های انجام شده در قالب برنامه سلامت نوروزی برشمرد.

جزایری افزود: همچنین به ۱۶۵ شکایت مردمی واصله از طریق سامانه ۱۹۰ و ۳۶۶ گزارش متفرقه مردمی رسیدگی شد.

او از برخورد با ۱۲۴ دستفروش دوره گرد طی این مدت خبر داد و اضافه کرد: برگزاری ۶۱ جلسه هماهنگی و برنامه ریزی درون و برون بخشی منجر به انجام ۴۷۷ مورد ابازدید نظارتی مشترک به سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی اجرای برنامه سلامت نوروزی شد.

جزایری گفت: در این مدت از امر آموزش نیز غافل نمانده و ضمن برگزاری ۷۶ جلسه آموزشی برای بیش از یکهزار نفر از اصناف و پرسنل و چاپ و انتشار ۳۶۳ بنر و محتوای آموزشی در گروه‌های مجازی، کارشناسان مربوطه در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی حضور و نسبت به آموزش همگانی اقدام کردند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کارت سلامت برنامه سلامت نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی

سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی به وجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …… را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی/ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی