Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@15:51:20 GMT

مدل های دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس (+عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۴۱۳

مدل های دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس (+عکس)

خانه دوبلکس، خانه ای یک طبقه می باشد که فضای داخلی آن از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه اول اتاق نشیمن و پذیرایی است و اتاق خواب ها نیز در طبقه بالا قرار می گیرند. وجود راه پله ای در دکوراسیون پذیرایی امکان دسترسی به طبقات بالا را فراهم می کند.

معمولا معماری خانه دوبلکس برای منازلی با متراژ بالا استفاده می شد ولی امروزه این طراحی به خانه هایی با فضای کوچک هم راه پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکوراتورها و دیزاینرها معتقد هستند که خانه هایی با دکوراسیون پذیرایی دوبلکس و یا نیمه دوبلکس شخصیت و کلاس خاصی به محیط خانه می دهند و به طراح امکان بیشتری برای دیزاین داخلی منزل می دهد.

راه پله خانه های دوبلکس، جذاب ترین بخش اینگونه خانه ها می باشد. بسیاری از افراد فقط به خاطر راه پله های زیبا، طرفدار و جذب خانه های دوبلکس می شوند. راه پله ها نیز بسته به مساحت خانه به اشکال گرد، سه طرفه و… ساخته می شوند. اما استفاده از راه پله گرد در بسیاری از مواقع جذابیت بیشتری به خانه دوبلکس می دهد. راه پله ها نیز یا به شکل کلاسیک و یا به شکل مدرن هستند.

دکوراسیون سالن پذیرایی دوبلکس به دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و اجرا می شود. در سبک کلاسیک تمام عناصر محیط پذیرایی مثل سقف، دیوار و… پر زرق و برق می باشند. اما طراحی داخلی مدرن خانه دوبلکس بر پایه سادگی و به دور از تزئینات اضافی است.

  منبع: وب سایت زیبایی خانه بیشتر بخوانید: مدل دکوراسیون اتاق خواب (+عکس) طراحی دکوراسیون داخلی منزل آشپزخانه و اتاق خواب (+عکس) مدل دکوراسیون مدرن منزل برای خانه های بزرگ (عکس) لینک کوتاه: asriran.com/003GpR

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خانه دوبلکس راه پله خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری

محمد یساولی گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز در طبقه ششم یک ساختمان تجاری هفت طبقه شعله ور شد که حضور به موقع آتش نشانان موجب جلوگیری از سرایت آتش به طبقات دیگر ساختمان شد.

وی افزود: پس از تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ تیم‌های آتش نشانی از پنج ایستگاه آتش نشانی کرج به محل حادثه شتافتند.

رییس سازمان آتش نشانی کرج گفت: این آتش سوزی به طور کامل مهار و موقیعت حادثه ایمن سازی شده است.

وی با بیان اینکه در مهار این آتش سوزی ۲۰ نفر آتش نشان حضور داشتند، اظهار کرد: دراین حادثه به کسی آسیب وارد نشد.

علت حادثه و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • وقتی یوهان کرایوف در دهه ۷۰ میلادی مانند یک فوتبالیست مدرن بازی می کرد / فیلم
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • احداث مجموعه ورزشی امامزاده یحیی
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)