Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تجربه حضور گلر تیم در جام‌جهانی و بازی مقابل آرژانتین خیلی مهم است و او از این تجربه برای کمک به تیم کمک می‌کند.

علی اصغر عاشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان اظهار داشت: خداراشکر بازی مهمی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم و از نظر شرایط جدولی تاثیر مثبتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینکه توانستم پاس گل را برای مرتضی تبریزی فراهم کنم، خیلی خوشحال هستم. تبریزی همشهری‌ام است و رابطه خیلی صمیمی با هم داریم. توانایی تبریزی خیلی بالاست و امیدوارم گلزنی‌اش ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اعتراض پیکانی‌ها به گل تبریزی گفت: فیلم این صحنه را دیده‌ام؛ تبریزی در آن صحنه مرتکب هند نشد. او با سرعت مشغول دویدن بود و به همین خاطر دستش باز بود تا در جایگاه مناسب قرار بگیرد.‌ ای کاش صفحات مجازی یا کارشناسان اگر قصد بررسی صحنه‌ مشکوکی را دارند از چند زوایه به آن بپردازند و فقط بر اساس یک زاویه دوربین و تصویر پشت سر قضاوت نکنند. زمانی که توپ را برای تبریزی ارسال کردم روبه‌روی او بودم، از زاویه دید من خطایی نبود.‌ ای کاش دوربینی از زاویه‌ای که من پاس دادم هم وجود داشت تا صحنه را شفاف نشان می‌داد.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به اینکه، آیا برد‌های تیمش می‌تواند ادامه‌دار باشد، گفت: در مورد رتبه و تداوم برد‌ها نمی‌توانم اظهار نظر یا حتی پیش‌بینی کنم؛ چرا که هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و تیم ما بازی به بازی پیش می‌رود. از حالا به بازی سوم اردیبهشت مقابل صنعت نفت آبادان فکر می‌کنیم و دیگر وقتی برای شادی نداریم.

عاشوری در رابطه با جبران شکست دور رفت مقابل پیکان تصریح کرد: در بازی رفت مقابل پیکان شرایط طوری پیش رفت که در کمتر از هفت دقیقه دو گل دریافت کردیم و با وجود خلق موقعیت‌های زیاد در آن بازی شکست خوردیم. در واقع بعد از بازی دور رفت مقابل پیکان، نوسان در نتایج گل‌گهر شروع شد. به همین خاطر در بازی برگشت گل‌گهر انگیزه‌های زیادی داشت که در نهایت برنده هم از زمین مسابقه خارج شد.

وی درباره عملکرد علیرضا حقیقی بعد از بازگشت به ترکیب اصلی گل‌گهر، گفت: حقیقی صمیمی‌ترین هم‌تیمی و هم اتاقی‌ام در گل‌گهر است. تجربه حضور در جام‌جهانی و بازی مقابل آرژانتین خیلی مهم است. حقیقی از این تجربه برای کمک به تیم بهره می‌گیرد. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم شاهد کلین شیت او باشیم.

بیشتر بخوانید: واکنش باشگاه پیکان به اشتباهات اخیر داوری

انتهای پیام/

برچسب ها: گل گهر سیرجان علی اصغر عاشوری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گل گهر سیرجان علی اصغر عاشوری گل گهر سیرجان مقابل پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت