Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:55:01 GMT

بستری‌بودن 394 کرونایی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۴۷۶

بستری‌بودن 394 کرونایی در استان سمنان

ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رئیس ستاد مقابله با کروناویروس استان سمنان از بستری‌شدن 394 بیمار مبتلا به کووید19 طی شبانه‌روز گذشته در این استان خبر داد.

حبیب الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به کووید۱۹ در این استان اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 355 مبتلای جدید در مراکز درمانی و بیمارستانی استان سمنان و در مناطق تحت‌پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: با شناسایی این موارد جدید شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان های هشتگانه این استان به 31 هزار و 696 بیمار رسید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس با بیان اینکه خوشبختانه در 48 سعت گذشته هیچگونه فوتی در استان گزارش نشده افزود: متاسفانه از ابتدای بحران کرونا تاکنون شمار قربانیان کووید۱۹ در استان به 961 نفر رسید.

خجسته پور از ترخیص 69 مبتلای دیگر طی شبانه روز گذشته خبر داد و اضافه کرد: این مبتلایان پس از بازیابی سلامتی کامل با حال عمومی مناسب از بیمارستان های استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به شناسایی 355 مبتلای جدید طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: 23 هزار و 613 نفر از مبتلایان این استان به صورت سرپایی شناسایی شدند.

خجسته‌پور بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و از عموم شهروندان خواست با پرهیز از هرگونه سفر و دورهمی و رعایت توصیه های ستاد مقابله با کرونا، مدافعان سلامت را در مدیریت این همه گیری و عبور از موج چهارم کروناویروس یاری کنند.

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا سمنان شبانه روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان