Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام محمدزاده رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی در حاشیه همایش مبلغین زکات شهرستان هریس گفت: در استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۹ بالغ بر۸۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در مجموع زکات مستحبی، واجب، فطره و کفارات جمع آوری شد که این رقم در سال ۹۸ نزدیک  به ۳۶ میلیارد تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پیش بینی می‌شود برای سال ۱۴۰۰ بالغ بر۲۰۰ میلیارد تومان زکات در استان آذربایجان شرقی جمع آوری کنیم که این مبلغ در سفره محرومین و برای عمران و آبادانی روستا‌ها هزینه می شود.

حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه تمامی زکات جمع‌آوری شده از روستا‌ها در همان روستا هزینه می‌شود از روستایی به روستای دیگر منتقل نمی‌شود، گفت: مبالغ جمع‌آوری شده در راستای تامین جهیزیه، مسکن مددجویی، درمان، تحصیل، پروژه‌های عام المنفعه و مساجد در روستا‌ها هزینه می‌شود.

او با بیان اینکه باید فرهنگ پرداخت زکات را در جامعه نهادینه کنیم، گفت: کشاورزان با همتی دو چندان، نهضت احیا و ترویج زکات را بیش از گذشته نهادینه کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت زکات کمیته امداد آذربایجان شرقی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی