Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر پاسدار صفوی ، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی فرا رسیدن 29 فروردین ماه ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهان و  پرسنل ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایسنا،متن این پیام به شرح زیر است:

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
یکی از بر جسته ترین اقدامات و دور اندیشی‌ها و ابتکارات معمار کبیر انقلاب اسلامی ، نام گذاری این روز به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی است ، که نشان از اهمیت و جایگاه خاص ارتش در نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از کشور داردواین اقدام مبارک حضرت امام (ره)  به مرور زمان و در حوادث و برهه های حساس انقلاب بویژه در امتحان بزرگ هشت ساله دفاع مقدس جلوه‌ای نو از ارتشی انقلابی و اسلامی را  در اذهان ملت بزرگ ایران نوید داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم افزایی قدرت میان ارتش دلاور و سپاه سلحشور است و استراتژِی هماهنگی مابین نیروهای مسلح علاوه بر آنکه باعث بروز هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر گردیده موجبات گسترش آمادگی‌های دفاعی کشور  و عمق بخشی برای دفاع همه جانبه را فراهم میسازد.
ارتش نگهبان ملت و وحافظ اساس استقلال کشور است  و سپاه و ارتش ، نماد قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند و بی شک  دشمنان ملت و انقلاب کشور عزیزمان ایران از وجود ارتشی مقتدر و سپاهی نیرومند  بیش از پیش نگران هستند  .
همکاری ، هماهنگی و توسعه مناسبات مابین ارتش دلاور و سپاه سلحشور در همه سطوح  باعث هم افزایی قدرت و تاثیر گذاری این دو نیروی انقلابی بر یکدیگر  و گسترش آمادگی های دفاعی  کشور در برابر دشمنان و زیاده خواهان  خواهد شد و موجبات رضایت امام امت و فرمانده معظم کل قوا را فراهم خواهد کرد و این اتحاد استراتژیک و پیوند پایدار از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با دارابودن نیروی زمینی قدرتمند ، نیروی هوایی وفادار به اسلام و وطن  و نیروی دریایی مقتدر وتلاشگر  و همچنین نیروی پدافند هوایی  هوشمند و هوشیار ، همواره در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشاء خدمات بسیاری گردیده است  و بزرگترین حماسه تاریخ  ارتش جمهوری اسلامی ایران  در پیروزیهای غرور آفرین  برابر ارتش بعث عراق در عملیاتهای مختلف دفاع مقدس نمایان گردید.
نگاه به آینده و ساختن آینده در کنار افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی موثر برای ارتش جمهوری اسلامی ایران یک اصل است ، جنگ های آینده جنگ های فن آورانه  و تکنولوژی محور است  و تلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران  در مجهز شدن به تکنولوژی های نوین و دسترسی به علوم و فن آوری ها  ، تبدیل شدن به قدرت منطقه ای در سطح ارتش های منطقه قابل تقدیر است و امروز بیش از گذشته توسعه توان رزمی و دفاعی و تلاش برای افزایش قدرت بازدارندگی ناشی از توان سخت افزاری در کنار بصیرت انقلابی و دینی مورد انتظار فرماندهی معظم کل قوا از نیروهای مسلح انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
اینجانب با تبریک فرا رسیدن 29 فروردین ماه ، روز ارتش  جمهوری اسلامی ایران ، این روز را به جنابعالی ،فرماندهان و پرسنل ارتش جمهوری اسلامی تبریک می گویم و برای آن فرمانده مومن ،خردمندو شجاع ،سربلندی و عاقبت بخیری تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و
رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد سلیمانی
سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهی معظم کل قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش

به گزارش همشهری‌آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

کد خبر 847127 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی عبدالرحیم موسوی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها