Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@07:41:51 GMT

شوخی بیرانوند با مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۷۶۸

شوخی بیرانوند با مهدی طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی از دوستان نزدیک هم به حساب می‌آیند. گل مهدی برای پورتو باعث شد همه ایرانی ها شاد شوند از جمله  بیرانوند. گلر تیم ملی در واکنش به گل طارمی خطاب به او می گوید: «مهدی جان داداش خیلی خوشحال شدم. امیدوارم روز به روز بدرخشی. مهدی جان خواهشی از تو دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا این کتفم مصدوم نشده توپ‌هایی ما را هم در تیم ملی گل کن!(خنده)»

252 252

کد خبر 1505680

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!