Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:12:19 GMT

کاپیتان الوحدات به بازی فولاد نرسید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۳۸۱۱

وب سایت کووورة نوشته است که محمد الدمیری کاپیتان الوحدات نمی تواند تیمش را در بازی امشب با فولاد همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم از رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 22:30 تیم های فولاد و الوحدات اردن در استادیوم کینگ فهد شهر ریاض به مصاف هم می روند که کسب سه امتیاز این بازی، برای هر دو تیم و علل الخصوص فولاد از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شب گذشته آخرین تمرین الوحدات پیش از رویارویی با نماینده ایران برگزار شد. به گزارش وب سایت رسمی الوحدات، تمرینات زیر نظر عبدالله ابو زمع سرمربی تیم برگزار شد و بازیکنان زیر نظرکادرفنی در ابتدا تمرینات مقابله با نقاط قوت فولاد را انجام شد و سپس یک سری کارهای دفاعی و تهاجمی خاص با بازیکنان کار شد.

 


وب سایت کووورة نوشته است که محمد الدمیری کاپیتان الوحدات که دچار آسیب دیدگی شده بود، به تمرینات شب گذشته تیم اضافه شد و کار با توپ را آغاز کرد ولی این بازیکن نمی تواند در دیدار با فولاد بازی کند ولی در تقابل بعدی با السد می تواند الوحدات را همراهی کند.


پیش از این نیز عبدالله دیارا مدافع الوحدات دچار آسیب دیدگی شد و بازی نخست مقابل النصر را از دست داد. این بازیکن دیگر غایب فولاد در تقابل امشب خواهد بود.

 

اردن لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اردن لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • اقدام کریستوفر کنت برای کودکان اهوازی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید