Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین از برگزاری مسابقه پیامکی روزانه با عنوان "رمضان با قرآن" در روزهای ماه میهمانی خدا به همت این کانون خبر داد.

«مهران شیری عنابلو»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه تولد قرآن است، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای شناخت و بهره بردارى فکرى و عملى از قرآن می باشد و باید سعی کنیم در این ماه انس بیشتری با قرآن داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: این کانون در جهت توجه بیشتر در معنی و ترتیل قرآن، مسابقه پیامکی "رمضان با قرآن" را با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان خداآفرین در طول رمضان سال جاری برگزار می کند.

وی افزود: در این مسابقه هر روز  قسمت هایی از تفسیر جزء روز مورد نظر از کتاب "تفسیر نور" حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در کانال تلگرامی کانون درج و سوالاتی در خصوص این مطالب طرح می شود.

شیری گفت: شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان می توانند جهت دریافت محتوای مسابقه به کانال تلگرامی کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت @KanoonAshabAljannat در تلگرام مراجعه و جواب سوالات را تا ساعت 10 صبح روز بعد به کانال تلگرامی @mehranshiri74   ارسال کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین ادامه داد: اسامی برندگان مسابقه به قید قرعه تا ساعت 17 بعد از ظهر روز بعد در کانال اعلام و در پایان ماه مبارک رمضان تقدیم خواهد شد.

وی @kanoonashabaljannatو @mehranshiri74  کانال های تلگرامی و شماره 09146461379 را شماره ارتباطی این کانون عنوان کرد.

 یادآور می شود، کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو از زمان شیوع کرونا نه تنها از حجم فعالیت هایش کاسته نشده بلکه برنامه های کانون را با وسعت بیشتری در فضای مجازی به صورت مسابقات کتابخوانی، نقاشی و ورزشی و قرآنی اجرا می کند.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای آذربایجان شرقی می باشد که در دهستان گرمادوز بخش خدا آفرین شهرستان کلیبر واقع شده است.

 

پایان پیام/60

منبع: شبستان

کلیدواژه: خداآفرین شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه آغاز شد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود