Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، تیمور باقریمعاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستا  گفت: جابجایی مسافر این مدت در استان نسبت به مدت مشابه پارسال با سه میلیون و ۱۲ هزار و ۴۶۵ مسافر و ۳۰۶ هزار و ۷۰۲ سفر کاهش ۳۱ درصدی در جابجایی مسافر و ۲۱ درصدی در تعداد سفر را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ۶۲ درصد جابجایی مسافر این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به داخل استان و ۳۸ درصد به خارج سیستان و بلوچستان انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان درباره وضعیت حمل و نقل عمومی برون شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس تمام الزامات و پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا نظیر فاصله گذاری اجتماعی به شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر استان ابلاغ و نظارت‌های دوره‌ای در این زمینه توسط همکاران ما به طور مرتب درحال انجام است.

او با بیان اینکه در پی شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافر و سفر‌های بین استانی، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری دچار ضرر و زیان شدند، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط این اداره‌کل پرداخت تسهیلات بانکی به مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال برای شرکت‌های حمل و نقل عمومی (به ازای هر نفر شاغل) و ۶۰ میلیون ریال برای رانندگان این دسته از ناوگان حمل و نقل عمومی در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جابه جایی مسافر راهداری و حمل و نقل جاده های سیستان وبلوچستان حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بسته این هفته خبر‌های خوش به موضوعاتی همچون توسعه شبکه فیبر نوری، آبگیری سد‌ها در بارندگی‌های اخیر، مقام سوم سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کوراش کشور و جاذبه‌های تجاری منطقه آزاد چابهار برای کشور تاجیکستان پرداخته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه