Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باشگاه اینتر ابراز امیدواری کرد برای سالیان طولانی در این تیم بماند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ریپالیکا، در میان عوامل اوج گیری اینتر در فصل جاری قطع یک مدافع راست وجود دارد که پاس گل می دهد، گلزنی می کند و یکی از بازیکنان محوری تیمش محسوب می شود. این فرد کسی نیست به جز اشرف حکیمی، یکی از خریدهای کونته در تابستان که توانسته درخشش فوق العاده ای در پیراهن نراتزوری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن در مصاحبه ای با ریپالیکا در مورد مسائل مختلفی از جمله درخشش در اینتر، قهرمانی، آنتونیو کونته و... صحبت کرده است. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد آنتونیو کونته

مربی صرف نظر از هر اتفاقی که می افتد همواره در کنار ماست. از نظر سن و تجربه، او مانند برادر بزرگتر من است. کونته به ما آزادی می دهد و می گذارد راحت باشیم. او جزو گروهی است که خودش ساخته است. همه ما یک هدف داریم و در یک مسیر مشترک هستیم. بیرون از زمین مسابقه هم کاملا متحد هستیم. رشد تیم تدریجی بوده است و بازیکنان جدیدی از جمله خود من به تیم اضافه شده اند.

 در مورد پیشرفت اینتر در فصل جاری

پیشرفت تیم تدریجی بود. بازیکنان جدیدی به تیم آمدند که باید با سایرین آشنا می شدند. سپس اتفاقاتی افتاد که باعث افزایش اعتماد به نفس ما شد. حذف از لیگ قهرمانان به ما اجازه داد که تمرکزمان تنها روی لیگ باشد. شکست هایی که داشتیم به ما کمک کرد تا درک کنیم چه می خواهیم. قهرمانی در سری آ؟  باید در این مورد با احترام صحبت کنیم و می دانیم که هنوز فاتح آن نشده ایم. هدف مان قهرمانی است و این موضوع را پنهان نمی کنیم اما هنوز مسابقات زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. دیدار این هفته با ناپولی اهمیت زیادی دارد.

در مورد ماندن در اینتر 

تماشای مسابقات ما جذاب نیست؟ مسابقه فوتبال که فیلم نیست. در فوتبال تنها چیزی که اهمیت دارد گل های زده است و نه فوتبال زیبا. اید مسابقات را ببرید تا در صدر جدول قرار بگیرید. از لیگ قهرمانان حذف شدیم چون در مورد برخی جزئیات بی دقت بودیم. باید همدیگر را بهتر می شناختیم. درست است که حذف شدیم اما حالا قدرتمندتر هستیم. در مورد این تیم در اروپا صحبت خواهند کرد. آینده؟ می خواهیم آینده را در کنار هم بسازیم. امیدوارم برای سال های طولانی در اینتر بمانم. اینجا خوشحال هستم. 

 در مورد بازی در رئال مادرید و هم تیمی بودن با رونالدو

در رئال مادرید و با دفاع چهار نفره رشد کردم اما با وجود دفاع سه نفره، آزادی بیشتری برای حضور در حملات دارم. تمرکز روی تاکتیک محور فوتبال کونته است و همین باعث شده است بازیکن کامل تری شوم. مارسلو الگوی من است. همه چیز بازی او را دوست دارم. کریستیانو رونالدو؟ با رونالدو توانایی انجام هر کاری را داشتیم. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان نادر دست نشان درگذشت | شهر خسته عزادار شد؛ نساجی رخت سیاه پوشید تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است کیه لینی: اگر رونالدو یک مشکل برای یوونتوس است، امیدوارم از این مشکلات زیاد داشته باشیم جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی

سرمربی فعلی میلان شانس بیشتری نسبت به کونته برای نشستن روی نیمکت ناپولی دارد.

طرفداری | استفانو پیولی احتمالاً فصل آینده دیگر سرمربی میلان نخواهد بود اما ممکن است باز هم او را در سری آ ببینیم.

به گزارش اسکای ایتالیا، ناپولی که در فصل جاری سه مربی مختلف را روی نیمکتش دید، در تابستان 2024 با مربی جدیدی قرارداد امضا خواهد کرد. با توجه به جدایی احتمالی استفانو پیولی از میلان در پایان فصل، این سرمربی به گزینه اصلی ناپولی برای هدایت این تیم در فصل آینده و جانشینی فرانچسکو کالزونا تبدیل شده است. به خصوص که اورلیو دی لورنتیس احساس می کند می تواند پروژه ای طولانی مدت را با این سرمربی 58 ساله آغاز کند.

وینچنزو ایتالیانو نیز یکی از سرمربی های مد نظر ناپولی است اما سرمربی فیورنتینا در حال حاضر کاملاً روی پایان فصل تمرکز کرده، به خصوص که آن ها بازی های مهمی در لیگ کنفرانس اروپا دارند و در نتیجه انتظار نمی رود به این زودی با تیمی پای میز مذاکره بنشیند. دو سرمربی دیگری که به نیمکت ناپولی لینک شده اند، جان پیرو گاسپرینی و آنتونیو کونته هستند. به نظر می رسد سرمربی آتالانتا بدون توجه به این علاقه، در برگامو خواهد ماند. مذاکرات بین ناپولی و کونته نیز در مرحله پیشرفته ای قرار ندارد، به خصوص که عقد قرارداد با این سرمربی ایتالیایی هزینه زیادی خواهد داشت و اورلیو دی لورنتیس باور دارد سرمربی سابق یوونتوس و اینتر مناسب یک پروژه بلند مدت نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است