Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@07:34:06 GMT

در گروه مرگ هستیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۱۶۶

در گروه مرگ هستیم و هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه تیمش کار سختی برای صعود خواهد داشت، نسبت به برخی اتفاقاتی که پیش از اعزام تیم صورت گرفت گلایه خود را مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام بعد از عبور از العین امارات، در نمایشی درخشان برابر السد قطر در نهایت به یک امتیاز رضایت دادند. سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه درباره دو دیدار سختی که تیمش پشت سر گذاشت، گفت: بازیکنان با غیرت خود برابر العین به میدان رفتند و به خوبی شایستگی خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم بعد از شکست العین نگاه‌ها کاملا نسبت به فولاد عوض شد. در برابر السد نیز شایسته آن بودیم که برنده بازی باشیم. ما باید بدانیم  هنگامی که در برابر یک تیم با کیفیت و بین المللی مثل السد بازی می‌کنیم باید تا سوت پایان بازی  حواسمان به بازی باشد و این یک تجربه خوب بود تا متوجه این موضوع شویم. اما چیزی که اهمیت دارد این است که حالا همه می‌دانند در برابر فولاد با یک تیم سخت گوش روبه‌رو هستند.

 

مدیرعامل فولاد در مورد تعویض زمین تمرینی این تیم نیز اینطور توضیح داد: تنها مشکل ما این است که زمین تمرین ما عوض نشده است. زمین تمرینی چمن خوبی دارد اما چون فضا باز است با یک طوفان مثل چند روز پیش همه چیز بهم می‌ریزد. عربستان زمین‌های خود را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده تا او بین تیم‌ها تقسیم کند. از همین رو ما نیز مکاتباتی با AFC  داشته‌ایم و آنها قول دادند که این موضوع را پیگیری کنند.

 

وی در خصوص اینکه فولاد با پنجره بسته در این مسابقات حضور دارد نیز گفت: در داخل هرچه ما به آقایان در فدراسیون قبلی گفتیم کسی به صحبت‌های ما توجه نکرد و با پنجره بسته ما را به مسابقات فرستادند. حالا هم در داخل کسی بخواهد کاری بکند نمی‌تواند چون CAS این اجازه را نمی‌دهد. 

 

آذری در مورد بازی این تیم برابر الوحدات نیز گفت: ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت. ما در گروه مرگ حضور داریم و تمامی تیم‌های  این گروه شایسته و خوب هستند. الوحدات نیز تیم کوچکی نیست و موفق شد النصر را متوقف کند. با تلاش کادر فنی و غیرت بازیکنان به دنبال پیروزی در این بازی هستیم.

سعید آذری (مدیرعامل) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم تاکنون ۴۵ بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۱۲ برد برای ذوب‌آهن، ۱۷ برد برای استقلال و ۱۶ تساوی به دست آمده است.

در ۲۲ بازی برگزار شده در تهران و به میزبانی استقلال نیز ذوب‌آهن ۵ برد و استقلال ۱۱ برد کسب کرده‌اند و ۶ بازی مساوی شده است.

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه فولادشهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ آرمین سهرابیان ابتدا برای استقلال گلزنی کرد و در ادامه مهدی مهدی‌پور به اشتباه دروازه استقلال را باز کرد تا بازی مساوی شود.

استقلال با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ بوده و پیروزی در این دیدار برای این تیم حیاتی است؛ ذوب‌آهن نیز با ۳۳ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و برای صعود در جدول رده‌بندی به امتیاز نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان