Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@03:26:22 GMT

شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدید کننده آنها است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۴۳۱۲

شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدید کننده آنها است

حمیدرضا ترقی گفت: شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدیدکننده آنها است البته دشمن به طور طبیعی هیچگاه خیرخواه مردم نیست و برای مردم دلسوزی نخواهد کرد همچنین به دنبال این نیست که مردم در آسایش و صلح زندگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: از باب هر چیزی را که بخواهید بشناسید از ضد آن به اهمیتش پی ببرید باید گفت امروزه شاهد بسیج عمومی استکبار جهانی برای ناآرام سازی مردم و تلاش برای عدم شرکت در انتخابات هستیم به گونه‌ای که دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای با خواندن آیه یاس و نامید کردن مردم سعی می‌کنند مشارکت مردم را کاهش دهند و مانع حضور مردم در انتخابات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این موضوع نشان می‌دهد شرکت مردم در انتخابات به ضرر دشمن و تهدیدکننده آنها است البته دشمن به طور طبیعی هیچگاه خیرخواه مردم نیست و برای مردم دلسوزی نخواهد کرد همچنین به دنبال این نیست که مردم در آسایش و صلح زندگی کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه تلاش دشمنان این است که بر ملت ما تسلط یابند و در راستای وابسته کردن کشور ایران به غرب، زمینه چپاول بیشتر سرمایه‌های ملی ما را فراهم کنند پس در چنین شرایطی هر انسان عاقلی هنگامی که می‌بیند دشمن از فعلی که وی می‌خواهد انجام دهد نگران، ناراحت و ناراضی است سعی می کند آن کار را انجام دهد تا دشمن شاد نشود و به نفع دشمن اقدامی نکند.

ترقی گفت: مردم هنگامی که بدانند با شرکت در انتخابات می توانند روی سرنوشت کشور تاثیر بگذارند و سرنوشت کشور را بر اساس آنچه که می خواهند و در همان مسیر تغییر دهند نباید از اصلاح امور مایوس شوند زیرا امید به اصلاح وضع موجود و تغییر و تحول در شرایط کنونی مستلزم آن است که مردم با حضور خود در انتخابات و مشارکتشان در رای گیری این سرنوشت خوب را برای خود رقم بزنند.

وی افزود: مردم با انتخاب خوب می‌توانند سرنوشت خوبی را برای خود تعیین می کنند و با انتخاب بد درست خلاف این سرنوشت را برای خود رقم خواهند زد بنابراین اگر می‌خواهند به آینده امیدوار باشند باید آگاهانه و با بصیرت رای خود را به صندوق بیندازند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که امروزه در جامعه می‌بینیم و مردم آن را لمس می‌کنند به دست توانمند افراد مدیر و کارآمد قابل حل است و این مشکلاتی نیست که مردم از پس آن برنیایند زیرا هنگامی که ملتی ۴۰ سال توانسته در برابر همه توطئه های استکبار جهانی بایستد و بسیاری از موانع را از سر راه رشد و توسعه خود بردارد و با بزرگترین قدرت های جهانی دست و پنجه نرم کند و پیروز از صحنه نبرد بیرون آید حل چنین مشکلات جزئی و پیش پا افتاده در حوزه اقتصادی، مسائل مدیریتی و اجتماعی کار دشواری نیست بلکه تنها نیازمند همت است.

ترقی تصریح کرد: مردم باید برای حل چنین مشکلاتی کار را به دست فردی توانمند و کارآمد بسپارند که از انگیزه، نشاط و عقلانیت لازم برخوردار است در واقع به طور طبیعی این امیدواری برای حل مشکلات وجود دارد اما منوط به مشارکت مردم در عرصه انتخابات است.

وی افزود: هنگامی که به این ظرفیتهای بزرگ کشور برای رشد و پیشرفت نگاه می کنیم می بینیم با وجود فشارها و تحریم ها باز هم جز اقتصادهای مطرح جهان به حساب می‌آییم و اگر چه گران اما مردم به همه نیازها دسترسی دارند پس اگر اندکی تغییر و تحول در مدیریت کشور در اثر انتخابات انجام شود این مشکلات برطرف می شود زیرا با برخورداری از چنین ظرفیت‌ها و امکاناتی نمی‌توانیم شاهد گرفتاری ها و تنگناهای امروزه باشیم که در اثر سوءمدیریت گریبانگیر ملت ما شده است.

ترقی گفت: در مجموع با توجه به اینکه کشور های قدرتمند اقتصادی جهان نظیر چین به کمک ملت ایران آمده اند و کشورهای دیگر هم اعلام آمادگی کرده اند که ما را در مسیر رشد و پیشرفت کمک کنند این فرصت امیدوارکننده وجود دارد تا چنین ظرفیت‌هایی در مسیر رشد و توسعه ایران مورد استفاده قرار گیرد و صدها میلیارد دلار سرمایه به سیستم اقتصادی کشور وارد شود و تحولات بسیار بزرگی در عرصه اقتصادی، اجتماعی و عمرانی کشور ایجاد کند که حاکی از آینده ای بسیار روشن است.

وی با بیان اینکه دست توانمند و مقتدر حضرت ولیعصر(عج ا... ) بدون تردید حامی این انقلاب، نظام و حرکت مردم است، عنوان کرد: همین کفایت می‌کند که نسبت به آینده امیدوار بوده و معتقد باشیم که با حضور پای صندوق‌ها و رای دادن با بصیرت، می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و سرعت پیشرفت را مضاعف کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود

«محمد ناظمی اردکانی» فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: اهمیت دور دوم انتخابات نباید کمتر از دور اول تلقی شود؛ در دور دوم چون فضای کشور چندان انتخاباتی نیست، باید تلاش ویژه‌ای برای مشارکت بیشتر مردم صورت بگیرد. بنابراین رسانه ملی در این‌باره باید با برنامه‌ریزی جامع‌تر نقش بیشتری ایفا کند.

وزیر تعاون در دولت نهم ادامه داد: راهبرد تعیین‌شده رهبر انقلاب برای انتخابات با چهار واژه کلیدی رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت مطرح شده است که مسؤولین ذی‌ربط برای آن باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

ناظمی اردکانی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم گفت: اولین اولویت مجلس آینده، مباحث معیشتی است. امروز مردم به شدت از گرانی ناراحت هستند، لذا باید اقداماتی صورت بگیرد که معیشت مردم به ویژه برای قشر حقوق‌بگیر و بازنشسته آسان‌تر شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران اظهار کرد: مجلس دوازدهم باید در راستای تحقق شعار سال که رهبر انقلاب آن را «افزایش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند، گام بردارد. مجلس دوازدهم باید تلاش کند تا تاثیر دلار روی اقتصاد ملی را ریشه‌کن کند. اینکه اقتصاد ایران دلاریزه باشد باعث عدم ثبات در اقتصاد کشور شده است.

ناظمی اردکانی با بیان اینکه نظام مالیاتی، نظام پولی و بانکی کشور و قواعد و مقررات بازرگانی باید به نفع تولید و صادرات اصلاح شوند تصریح کرد: تولید در کشور باید به سمت وضعیت انبوه هدایت شود چراکه تولید انبوه است که تکنولوژی به همراه دارد و این موضوع برای کشور مفید خواهد بود.

وزیر تعاون در دولت نهم با بیان اینکه مشارکت مردم برای افزایش تولید زمانی حاصل می‌شود که دولت در اقتصاد، تصدی‌گری نکند گفت: مأموریت تولید ثروت و فضای کسب و کار باید با مردم باشد و دولت صرفاً سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت را عهده‌دار شود. بنابراین اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی که در این زمینه کمک حال است، باید با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه وحدت در مجلس دوازدهم برای رفع مشکلات کشور بسیار پُر اهمیت است، گفت: همگرایی میان مجلس و دولت باید جهت مرتفع‌شدن مشکلات و معیشت مردم ایجاد شود.

ناظمی اردکانی با اشاره به لزوم اراده کافی برای اجرای برنامه هفتم توسعه گفت: اجرای برنامه‌های سالیانه کشور حتماً باید مبتنی بر برنامه هفتم باشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تاکید کرد: طبق نظر سنجی‌ها مردم از عملکرد مجلس یازدهم رضایت نداشتند؛ لذا مجلس دوازدهم با انجام اقدامات مؤثر باید برای افزایش محبوبیت خود در میان مردم تلاش کند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ در ۲۰۸ حوزه انتخابیه سراسر کشور برگزار شد که انتخابات ۲۱ حوزه به مرحله دوم کشیده شد. قرار است دور دوم انتخابات مجلس روز ۲۱ اردیبهشت برگزار شود.

کد خبر 6086347 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است