Web Analytics Made Easy - Statcounter

"رامین بابالو" بوکسور خوش آتیه کردستانی در مقابل حریف اهل اسلواکی خود در یک مبارزه نزدیک نتیجه را به وی واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان از روز دوشنبه در شهر کلیتس لهستان آغاز شده و یازده روز ادامه خواهد شد.   در رقابت های امروز پنجشنبه 26 فروردین ماه "رامین بابالو" بوکسور کردستانی وزن 60 کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان مقابل "آدولف استانک" از اسلواکی قرار گرفت و با وجود بازی خوب بابالو در نهایت با رای داوران بازنده مبارزه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این مبارزه "رامین بابالو" راند اول را به حریف واگذار کرد اما راند دوم را پیروز شد تا کار به راند سرنوشت ساز سوم کشیده شود.   در راند آخر هم مبارزه بسیار نزدیک بود اما در نهایت چهار داور رای به بوکسور اهل اسلواکی دادند تا در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود آدولف استانک به اتمام برسد و با این نتیجه بابالو از دور رقابت ها کنار رفت.   گفتنی است؛ تیم ملی بوکس جوانان کشورمان با ترکیب هفت بوکسور و با سرمربیگری "رضا مهدی پور" در این مسابقات حضور پیدا کرده است و "سید مهدی ابراهیمی" مربی با دانش کردستانی، ایمان طیبی و مرتضی سپهوند هم به عنوان مربی این تیم را همراهی می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم

ژان میشل ژار موسیقیدان فرانسوی اولین نفر در جهان است که رسما با تاکسی پرنده پرواز می‌کند. این تاکسی پرنده می‌تواند در هر بار نزدیک به یک هزار کیلومتر (۶۲۰ مایل) پرواز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • خلاصه بازی تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم + فیلم
  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی