Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: سرعت گسترش بیماری بسیار بالاست و باید مراقبت‌ها بسیار شدید باشد.

وی افزود: علی رغم اعمال محدودیت‌ها، در بسیاری از شهر‌ها و استان‌ها دستورالعمل‌ها رعایت نمی‌شود اگرچه نسبت به دو هفته پیش شرایط بهتر شده است اما خیلی راضی کننده نیست و میانگین رعایت در کشور ۵۸/۵ درصد است و باید با متخلفان برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی گفت: در شهر‌های قرمز ۷۱ درصد نقض تردد داریم که مربوط به استان‌های اصفهان، البرز، همدان، فارس، همدان و آذربایجان شرقی است. در شهر‌های نارنجی ۷۳ درصد نقض تردد داریم که مربوط به استان‌های اصفهان، البرز، فارس، همدان، مازندران و خوزستان است.۶۶ درصد نقض تردد شبانه تهران رضوی البرز اصفعهان گیلان و فارس است.

وی بیان کرد: در استان‌های خوزستان، مرکزی، یزد، آذربایجان شرقی، لرستان و گیلان ۷۰ درصد دستورالعمل‌ها رعایت شده است.

رئیسی گفت: در حال حاضر ۲۵۷ شهر قرمز، ۱۲۹ شهر نارنجی، ۵۱ شهر زرد، ۱۱ شهر آبی داریم که این آمار دوشنبه بروزرسانی می‌شود.

وی بیان کرد: در شرایط فعلی هیچ راهی جز رعایت دقیق دستورالعمل‌ها نداریم و دورهمی‌ها بسیر خطرناک است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا  گفت:اگر مردم می‌خواهند افطاری بدهند، بیرون‌بر باشد و به صورت خشک تحویل نیازمندان داده شود.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا ویروس واکسن کرونا استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز، طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۹۲۲ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱/۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز عنوان کرد: در این بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۰۶ خودرو با ۲۶/۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۱۶ خودرو با ۱۷ درصد افزایش از استان خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴/۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران - کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز یادآور شد: در این مدت ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان‌های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

کد خبر 6088302

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه