Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:35:36 GMT

۷۵ درصد از سردهنه‌های تالش آبگذاری شده اند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۰۰۶

۷۵ درصد از سردهنه‌های تالش آبگذاری شده اند

محمد جواد خانی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خاکی بودن ۹۰ درصد سردهنه های موجود در شهرستان تالش، گفت: متأسفانه با سیلابی شدن رودخانه‌ها این سردهنه ها آسیب دیده و تخریب می‌شوند.

وی با بیان اینکه این موضوع سبب افزایش هزینه مرمت و بازسازی شده و همچنین وقفه در امر آبرسانی به مزارع را به دنبال دارد، ادامه داد: با بازسازی انهار و سردهنه ها، شاهد پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی در اجرای این طرح‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بهره برداری و آب گذاری ۷۵ سردهنه در شهرستان تالش اشاره کرد و افزود: در روزهای آینده شاهد بهره برداری از سایر سر دهنه‌ها در این شهرستان خواهیم بود.

خانی پور ادامه داد: آب اراضی ۱۶ هزار هکتار شالیزارهای شهرستان تالش از ۹۹ سردهنه بزرگ و کوچک بر روی ۱۱ رودخانه دائمی این شهرستان تأمین می‌شود.

کد خبر 5190966

منبع: مهر

کلیدواژه: آبیاری مزارع تالش آب منطقه ای گیلان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج سردهنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه

 

آرش بهاروند احمدی گفت: امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت آسمان البرز قسمتی ابری است و در برخی ساعات شاهد بارش پراکنده باران، وزش شدید باد و مه رقیق هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا جمعه ادامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: طی این مدت آبگرفتگی معابر و اختلال در ترددهای جاده‌ها، ریزش سنگ و رانش کوه و بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: میانگین بیشینه دما طی این مدت در استان به ۲۲ و کمینه آن نیز به هفت درجه بالای صفر می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی البرزگفت: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا ۹ در ثانیه متغیر است.

وی اظهار کرد: در این مدت خودداری از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و دامنه کوه‌ها، احتیاط در ترددهای شهری و بین شهری و پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه
  • جزئیات ربوده شدن کودک ۱۸ ماهه اعلام شد
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه در تالش
  • اختلافات شخصی عامل ربایش کودک ۱۸ ماهه تالشی
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • سهمیه آرد نانوایی های تالش افزایش یابد
  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها