Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 11 گفت: ارائه کمک های معیشتی، اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در فضای مجازی، برگزاری مراسم در فضای باز و توزیع افطاری ساده از مهم ترین برنامه های امسال در ماه مبارک رمضان است.
شهردار منطقه 11 گفت: ارائه کمک های معیشتی، اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در فضای مجازی، برگزاری مراسم در فضای باز و توزیع افطاری ساده از مهم ترین برنامه های امسال در ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان با اشاره به این که قرار گرفتن در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا موجب شد تا اغلب برنامه های ماه رمضان امسال در فضای مجازی اجرا شود؛ افزود: این برنامه ها در قالب پویش همدلی مومنانه، کاروان شادی خودرویی، اجرای برنامه ها و پویش های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح مجازی، کمک و مشارکت در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان، برگزاری نوای نواحی، توزیع افطاری ساده و برنامه ها و مسابقات ورزشی اجرا خواهد شد.
آبادیان در خصوص ارائه ارائه کمک های حمایتی بیان کرد: این اقدام با همکاری خیرین، موسسات خیریه، مساجد و شورایاری ها و ... در قالب سبد معیشتی انجام خواهد شد و توزیع افطاری ساده نیز به صورت پک بهداشتی با کمک سرای محلات، حسینیه ها، مساجد و ... درب منزل نیازمندان توزیع می شود.
شهردار منطقه 11 ادامه داد: تهیه و انتشار عکس، اینفو گرافیک، کلیپ، تیزر، صوت، پارکست، مسابقه و... با موضوعات تفسیر مجازی قرآن، جز خوانی قرآن، آداب ماه مبارک رمضان، تغذیه در ماه مبارک رمضان، احادیث حضرت علی (ع)، پاسداشت شبهای قدر، گرامی داشت روز قدس و... و. در بستر فضای مجازی در حال اجراست.
به گفته شهردار منطقه 11 کمک و مشارکت در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان از جمله نمازهای جماعت، مراسم شبهای قدر، کرسی تلاوت و... در فضاهای باز شهری نزدیک مساجد سطح منطقه انجام خواهد شد و ویژه برنامه هایی در مکان های پر تردد با اجرای برنامه های آیینی، فرهنگی، هنری، اقدام در قالب چاووشی خوانی، ساز و نقاره، دمامه زنی و ...نیز از برنامه های این مبارک مبارک است.
او همچنین به برگزاری کاروان شادی خودرویی اشاره کرد که به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان به همراه اجرای سرود، نورافشانی، پخش ادعیه ماه مبارک رمضان و ... در سطح معابر و میادین منطقه انجام خواهد شد.
بر اساس این گزارش شستشو و لایروبی پیرامون مساجد و تکایا و معابر منتهی به اماکن مذهبی در سطح منطقه به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست در تمامی محله های منطقه 11 نیز انجام شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزیع افطاری ساده ماه مبارک رمضان اجرای برنامه ها شهردار منطقه 11 برگزاری مراسم فضای مجازی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند