Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در قزاقستان سرلک، سوادکوهی و شعبانی فینالیست شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان رقابت های مقدماتی روز نخست، علیرضا سرلک، علی سوادکوهی و علی شعبانی به ترتیب در اوزان 57، 79 و 97 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مرتضی قیاسی در وزن 65 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور اول مقابل روزگلدی سیداف از ترکمنستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 3 بر صفر از سد محمد بیلال از پاکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. سرلک در این مرحله مقابل یوتو تاکشیتا از ژاپن با نتیجه 5 بر یک پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف راوی کومار دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از هند می رود.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 کریم حوجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل علی بیک عثمان اف از قرقیزستان با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. قیاسی در این مرحله مقابل تاکوتو اوتوگورو قهرمان جهان از ژاپن با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف نادر رحیم اف از ازبکستان می رود.

در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی دور دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل کاران از هند مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر هندی در مرحله یک چهارم نهایی، حسینی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 14 بر 10 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل گلیم جان یوزربایف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 2 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. سوادکوهی در دیدار پایانی با  بیونگ مین گانگ از کره جنوبی کشتی می گیرد.

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مین وون سئو از کره جنوبی با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر ساتیوارت کادیان از هند را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف شعبانی در دیدار فینال علیشیر یرگالی از قزاقستان است.

اسامی فینالیست های پنج وزن نخست به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (ایران) – راوی کومار (هند)

65 کیلوگرم: تاکوتو اتوگورو (ژاپن) – باجرانگ (هند)

70 کیلوگرم: سیرباز تالگات (قزاقستان) – سراج الدین حسن اف (ازبکستان)

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی (ایران) - بیونگ مین گانگ (کره جنوبی)

97 کیلوگرم: علی شعبانی (ایران) – علیشیر یرگالی (قزاقستان)

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرحله نیمه نهایی دیدار فینال راه یافت بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها به شرح زیر است:


55 کیلوگرم: پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

63 کیلوگرم: عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدارهای نیمه نهایی از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • محمدی، سهرابی و بداغی فینالیست شدند
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری