Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:22:41 GMT

۶۰ مورد جدید کرونا مثبت در دشتی شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۲۴۳

۶۰ مورد جدید کرونا مثبت در دشتی شناسایی شدند

پرویز احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با احتساب این موارد، شمار مبتلایان به ویورس کرونا از ابتدای فروردین امسال تاکنون در شهرستان دشتی به ۵۴۲ نفر رسیده‌است.

وی اضافه کرد: همچنین در ۴۸ ساعت گذشته چهار نفر در بخش کرونای بیمارستان زینبیه شهر خورموج مرکز این شهرستان بستری و ۲ نفر نیز بر اثر ابتلا به بیماری مووید ۱۹ فوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی ادامه داد: نام ۲ کودک ۱ و ۷ ساله در فهرست مبتلایان به ویروس کرونا در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان دشتی دیده می‌شود.

وی با اشاره به روند فزاینده تعداد مبتلایان تاکید کرد: همه رده‌های سنی در تیررس تهاجم ویروس جهش یافته کرونا قرار دارند و کوچکترین سهل‌انگاری در جدی گرفتن توصیه‌های پیشگیرانه بهداشتی می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را برای خانواده‌ها در پی داشته باشد.

احمدی تاکید  کرد: با وجود توصیه‌های مکرر و هشدارهای مستمر مسئولان و کارشناسان بهداشتی درمانی در مورد سرعت انتشار و بیماری‌زایی بسیار بالای ویروس جهش یافته، همچنان شاهد نقض شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی برخی از افراد و خانواده‌ها بویژه در زمینه تشکیل مجالس مهمانی و دورهمی و عدم استفاده از ماسک در ارتباطات اجتماعی هستیم که این امر خطری جدی برای تشکیل زنجیره‌های جدید و گسترده انتقال کرونا و ادامه روند فزاینده مبتلایان به این بیماری خواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی به سرعت بالای انتشار ویروس جهش یافته اشاره کرد و از مردم شهرستان که همواره یار و مددکار حوزه سلامت بوده‌اند خواست ضمن توجه جدی به نکات بهداشتی پیشگیرانه و ایجاد تهویه مناسب در ساختمان از رفت و آمدهای غیر ضروری، حضور در تجمع‌ها و تشکیل دورهمی‌ها خودداری کنند.

احمدی ادامه داد: کرونای جهش‌یافته از قدرت انتقال و سرعت انتشار بسیار بالایی برخوردار است و شهروندان باید از سفرهای غیرضروری و تشکیل دورهمی‌ها و مجالس مهمانی پرهیز کنند زیرا کرونا در کمین همه ما است.

شهرستان دشتی با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی شهرستان دشتی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی بوشهر ویروس کرونا پروتکلهای بهداشتی شهرستان دشتی بهداشت و سلامت محدودیت های کرونا اخبار کنکور شهرستان دشتی جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت بوده و در دست اقدام است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۶ اردیبهشت در جلسه با کادر مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اولویت اساسی است.

وی با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستان و فضاهای درمانی شهرستان اردبیل گفت: برای توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی شهرستان اردبیل چندین پروژه در دست اجرا است.

مشاور استاندار از پیشرفت خوب عملیات اجرایی ییمارستان نجف زاده خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه ها به مساُئل اقتصادی رقم خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال رقم می خورد.

وی گفت: حمایت های لازم برای سرمایه گذاری درشهرستان انجام می شود و در این راستا روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • غصب کردن لانه سنجاب دشتی توسط جغدها + فیلم
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد