Web Analytics Made Easy - Statcounter

در استان تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۱۵۴۶۸ نفر بوده است. همچنین تعداد موارد بستری طی این مدت ۸۳۳۷۴ نفر بوده و تعداد موارد فوت نیز ۹۹۳۹ نفر بوده است.

در موج چهارم بیماری و با اوج‌گیری روند ابتلا به کرونا در کشور از نیمه فروردین ماه ۱۴۰۰، در تهران نیز شاهد افزایش موارد بیماری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که دکتر علیرضا زالی- فرمانده عملیات کنترل کرونا در کلان‌شهر تهران بارها خواستار تعطیلی کامل تهران شد.

زالی همچنین برای اولین بار نیز در تاریخ ۲۳ فروردین ماه اعلام کرد که شاهد وضعیت قرمز کرونا در سراسر تهران هستیم.

باید توجه کرد که در هفته اخیر (۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه) افزایش روند بستری و فوتی ناشی از کرونا در تهران همچنان تداوم یافته و بار بسیار بالایی دارد. البته بروز موارد بستری و مرگ و میر هنوز از متوسط کشوری کمتر است.

بر این اساس طی هفته اخیر (۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه) نیز در تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده، ۹۹۶۳ نفر بوده‌اند. همچنین طی هفته اخیر ۲۴۰۲ نفر در تهران بستری شدند و متاسفانه ۱۸۷ نفر نیز فوت کرده‌اند.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1505730

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا تعداد موارد فروردین ماه نفر بوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین اظهار کرد: نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است.

وی افزود: نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

طبق اعلام بانک مرکزی، فرزین گفت: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر ‎کاهش انتظارات تورمی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتظارات تورمی کم شد
  • فرزین: دارایی‌های ارزی افزایش و انتطارات تورمی کم شد
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • تجارت خارجی استان سمنان ۵۹ درصد رشد داشت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵