Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:00:20 GMT

سیل مهربانی کمک‌های مومنانه در کنگاور همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۶۸۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه طرح شهید سلیمانی و یک صد و پنجاه و چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی با همکاری دفتر امام جمعه کنگاور و سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد.

در این مرحله از کمک‌های مومنانه، ۳۰۰ بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی با همکاری خیرین شهرستان کنگاور تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5190942

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه کنگاور کمک مومنانه رزمایش همدلی طرح شهید سلیمانی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی ستاد ملی مقابله با کرونا اراک شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، شفیعی با اشاره به برنامه ریزی برای تامین گوشت در استان یزد، گفت: گوشت گرم و منجمد وارداتی امسال طی دو مرحله در استان توزبع شده است و در همین هفته هم گوشت گرم وارداتی وارد استان می‌شود.
وی ادامه داد: گوشت منجمد گوسفندی هم به میزان ۲۰ تن در این مرحله در شهرستان‌ها در حال توزیع است. 
شفیعی گفت: برنامه‌های مختلفی در سازمان جهاد کشاورزی برای ساماندهی بازار گوشت در برنامه داریم و افزایش ظرفیت دامی استان، راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه فعال و افزایش ظرفیت مراتع از جمله این برنامه‌ها است. 
وی ادامه داد:قیمت مصوب گوشت گرم گوسفندی هر کیلو ۵۸۰ هزار تومان است و فروش بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.
سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد، ادامه داد:با هر گونه تخلف و گران فروشی برخورد و پرونده متخلفان به تعزیرات حوکمتی ارجاع داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابند
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت