Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم Zero To Hero و انجمن‌های علمی دانشگاه خوارزمی، دومین دوره مسابقه بزرگ برنامه‌نویسیCode On Road(کدزنی در دل شب) را برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، مسابقات برنامه نویسی بهترین فرصت برای افرادی است که می‌خواهند مهارت خود را در کدنویسی بسنجند. برگزاری این مسابقات بیشتر از آنکه روی برد و باخت افراد تمرکز کند، موقعیتی را فراهم می‌کند که شرکت کنندگان بتوانند استعداد خود را در حل مسائل برنامه نویسی محک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین دوره مسابقه برنامه‌نویسی، روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت برگزاری از ۲۲ تا ۲ بامداد برگزار می‌شود و به برگزیدگان مسابقه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام از طریق لینک https://b2n.ir/CODE_ON_ROAD در سایت کوئرا اقدام کنند و جهت کسب  اطلاعات بیشتر به کانال‌های انجمن علوم کامپیوتر: CS_KHU@، انجمن مهندسی کامپیوتر: CE_KHU@ و انجمن ای سی ام: ACMKHU@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن های علمی دانشگاه خوارزمی برنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ؛  دکتر علی محمد زنگانه در نخستین جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ۴ هزار شهید استان گفت: براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در نیمه دوم سال آینده برگزار خواهد شد. وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه آغاز بکار کرد.   استاندار گلستان تصریح کرد: ۴ هزار شهید استان گلستان بزرگترین نماد وحدت سرزمین برادری در کشور هستند و سرمایه معنوی ما محسوب می‌شوند.   دکتر زنگانه بیان داشت: دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان با اجرای حداقل ۲۵۰ برنامه تاکنون پیش بینی شده است.   وی همچنین با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای تاسیس دبیرخانه دائمی این کنگره در استان خاطر نشان کرد: برای حفظ انسجام در برگزاری و پایداری دستاوردهای چنین برنامه‌های شاخصی، استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره ۴ هزار شهید اقدام کند.   استاندار گلستان گفت: طی نامه‌ای با امضا حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده معزز ولی فقیه در استان و اینجانب درخصوص دیدار عمومی مردم استان گلستان با مقام معظم رهبری مدظله العالی به مناسبت واقعه تاریخی قیام ۵ آذر گرگان اقدام شده است.   گفتنی است اولین اجلاسیه ۴ هزار شهید استان ۱۵ آذر ۱۳۹۵ با سخنرانی ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود.

 

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد