Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@17:35:56 GMT

برقرسانی به ۶۰۰ چادر زلزله زدگان سی سخت انجام شد 

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۷۸۹

برقرسانی به ۶۰۰ چادر زلزله زدگان سی سخت انجام شد 

جمال معتمدی زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۶۰۰ انشعاب موقت برق برای چادرهای تجمعی زلزله زدگان شهر سی سخت نصب و تمامی چادرهای اسکان آنها از نعمت برق برخوردار شدند. 

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۴۰۰ انشعاب برق در سی سخت به درخواست مشترکان و ۹۰۰ انشعاب موقت برق نیز در این شهر زلزله زده جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۷۰۰ انشعاب موقت برق به درخواست مشترکان شهر زلزله زده سی سخت نیز تاکنون نصب شده است. 

معتمدی زاده عنوان کرد: تاکنون ۶۵۰ روشنایی در بلوارها و خیابان ‌های شهر زلزله زده سی سخت تعمیر و روشن شده است. 

وی ابراز داشت: ۸۵ پایه برق در شهر زلزله زده سی سخت به دلیل برخورد وسایل نقلیه هنگام آواربرداری شکسته و یا دچار آسیب شدید شد. 

معتمدی زاده گفت: تاکنون ۱۰۰ پایه برق فشار ضعیف در شهر زلزله زده سی سخت رفع نقص شده است.  

وی اظهار داشت: برق شهر زلزله زده سی سخت ۲ ساعت پس از وقوع زلزله وارد مدار شد و هم اینک نیز مردم آن مشکلی در زمینه برق ندارند. 

زلزله ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند. 

مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد که این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین اتفاق افتاده است. 

بر اساس این گزارش زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌ سخت، ۱۹ کیلومتری کمه استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است. 

برچسب‌ها انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت نیرو زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج انرژی برق کهگیلویه و بویراحمد یاسوج وزارت نیرو زلزله اخبار کنکور شهر زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات