Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان همدان با بیان اینکه کرونا در دو روز درمجموع جان ۴۰ نفر از هم‌استانی‌هایمان را گرفت، گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان درحال  تکمیل شدن است.

دکتر رشید حیدری مقدم شنبه ۲۸ فروردین در ستاد مقابله با کرونای استان همدان، با تأکید براینکه  مردم به طور جدی از دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در اجتماعات پرهیز کنند، اظهارکرد:  مردم به طور جدی از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با اشاره به اینکه شرکت در اجتماعات در شرایط کنونی بسیار خطرناک است، تصریح کرد: ظرفیت اغلب تخت‌های بیمارستان و آی‌.سی.یو، تکمیل است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اکسیژن‌سازهای ما در استان با حداکثر توان فعالیت دارند، اما پاسخگوی این موج از شیوع کرونا در استان نیست، مردم رعایت کنند، تأکید کرد: تعداد فوتی‌های کرونایی در یک‌ماه اسفند ۲۰نفر بود، این در حالی است که فقط در ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه، ۴۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان فوت شده‌اند.

حیدری مقدم افزود: متأسفانه در ۲۵ فروردین ۲۱ نفر و در ۲۶ فروردین ۱۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان همدان فوت شدند، خاطرنشان کرد: موج چهارم کرونا بسیار سهمگین و گسترده است، مردم باید مراقب باشند.

معاون سیاسی استاندار همدان نیز با تأکید براینکه روزهای سختی را در پیشرو داریم، گفت: مردم همکاری‌ کنند تا از این بحران به سلامت عبور کنیم

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است، افزود: تلاش‌های کادر بهداشت و درمان و ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه سیاست ستاد استانی مقابله با کرونا، منطبق بر سیاست‌ها و مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت و درمان است به شهروندان همدانی توصیه کرد: به طور جدی پروتکل‌ها را رعایت و از دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد کرونا بیمارستان ها پاندمی کروناویروس استانی اقتصادی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم

این روزها کلاهبرداران آگهی‌هایی پایین‌تر از عرف بازار منتشر می‌کنند و با چرب‌زبانی و ترفندهای دیگر مبلغی را بابت بیعانه و تضمین معامله از چندین نفر دریافت می‌کنند و دیگر پاسخگوی تماس‌ها نیستند. منبع: فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم