Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@17:49:44 GMT

برق رسانی به ۶۰۰ چادر زلزله زده سی سختی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۸۷۰

برق رسانی به ۶۰۰ چادر زلزله زده سی سختی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به ۶۰۰ چادر زلزله زده سی سختی در این استان خبر داد.

جمال معتمدی زاده افزود: ۶۰۰ انشعاب موقت برق برای چادرهای تجمعی زلزله زدگان سی سختی نصب و تمامی چادرهای اسکان زلزله زدگان از نعمت برق برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۰۰ انشعاب برق به درخواست مشترکین و ۹۰۰ انشعاب موقت تاکنون جمع آوری شده است، اظهار کرد: ۷۰۰ انشعاب موقت به درخواست مشترکین نیز نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۶۵۰ روشنایی معابر در بلوارها و خیابان های شهر سی سخت زلزله زده هم تعمیر و روشن شده است.
معتمدی زاده از شکسته و آسیب شدید دیدن ۸۵ اصله پایه برق بدلیل برخورد وسایط نقلیه آوار بردار نیز خبرداد و خاطرنشان کرد: ۱۰۰ اصله پای فشار ضعیف بدلیل وقوع زلزله نیز رفع نقص شد.
وی عنوان کرد: افزایش بار ۹۸ دستگاه ترانسفورماتور بدلیل استفاده زلزله زدگان از وسایل گرمایشی مانند هیتر و آچارکشی ۴۸ دستگاه ترانسفورماتور از دیگر اقدامات صورت گرفته شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از زمان زلزله سی سخت تاکنون بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تعویض و نصب پنج دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کیلو وات در شب اول زلزله در شهر سی سخت خبرداد و بیان کرد: سه هزار متر کابل کنتور برق مشترکین بطور رایگان تعویض شد.
به گزارش ایسنا، معتمدی زاده ادامه داد: برق شهر سی سخت زلزله زده در کمتر از ۲ ساعت از وقوع زلزله ۵.۶ دهم ریشتری وارد مدار شد و هم اکنون نیز شهروندان مشکلی در زمینه برق ندارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلزله زدگان سی سخت برق رسانی كهگيلويه و بويراحمد استانی اقتصادی زلزله سی سخت سی سخت شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد زلزله زده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش