Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:34:03 GMT

تحویل ۲ محموله جدید واکسن به خوزستان در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۹۸۳

تحویل ۲ محموله جدید واکسن به خوزستان در هفته جاری

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تحویل دو محموله جدید واکسن به خوزستان در هفته پیش رو خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۲۸ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز، فرمانداران دو شهرستان آبادان و دزفول که وضعیت ناپایداری دارند و روند موارد بستری افزایشی است، با حضور در جلسه مشکلات را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار نیز دستور داد که تیم ویژه‌ای در این شهرستان‌ها حضور یابد و مشکلات را بررسی و رفع کنند تا در این دو شهر نیز روند بیماری کاهشی شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در حال حاضر وضعیت خوزستان به حالت پلاتو و ثابت رسیده است. در اهواز نیز روزانه ۷۰ تا ۸۰ نفر بستری می‌شوند که این وضعیت در چند روز گذشته تغییری نداشته است و امیدواریم به زودی شاهد روند کاهشی باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با تلاش فرمانداران به ویژه فرماندار اهواز، شهر اهواز به ۲۸ بلوک تقسیم شده و رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری توسط مسئولان این ۲۴ بلوک در حال انجام است و و روزانه بر روند رعایت پروتکل‌ها توسط اصناف و ادارات و برگزاری مراسم نظارت می‌شود.

ابول‌نژادیان بیان کرد: طبق آمار هفته گذشته، از برگزاری ۷۵ درصد مراسم‌ها جلوگیری شده است اما ۲۵ درصد موارد در حال برگزاری است؛ تلاش ما برای ممانعت از برگزاری حداقل ۹۰ درصد مراسم است.

وی ادامه داد: همراهی اصناف بهتر شده و شاهد همکاری مردم هستیم و امیدواریم با تلاش‌هایی که انجام می شود وضعیت بهتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به تحویل پنج محموله واکسن به خوزستان تاکنون، گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر واکسینه شده‌اند و این هفته، دو محموله دیگر به دست ما می‌رسد. وزارت بهداشت به ما اعلام کرده که تعداد واکسن‌های این محموله‌ها از محموله‌های قبلی بیشتر است بنابراین تعداد تیم‌های واکسیناسیون را افزایش داده‌ایم و امیدواریم با سرعت بیشتری واکسن برای گروه‌های هدف تزریق شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس همه باهم علیه کرونا خیز کرونا در خوزستان خیز چهارم کرونا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود