Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشنه دل گفت: ۹۷۶ تن کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در استان سمنان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان،«علی تشنه دل» از توزیع ۹۷۶ تن کالای اساسی در استان سمنان  با هدف حفظ آرامش بازار در ماه مبارک رمضان وهمچنین رفاه حال هم استانی ها به ویژه اقشار آسیب پذیر خبردادوافزود: در این طرح ۳۰۰ تن برنج ، ۲۷۰ تن شکر سهم خانوار، ۱۰۰ تن روغن مایع مخصوص سهم خانوار و ۱۸۰ تن روغن مایع مخصوص واحدهای صنفی و خدماتی اختصاص یافته است که از سوی شرکت های مباشر تأمین در استان سمنان عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار داشت: ۱۰۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۶ تن گوشت قرمز منجد از دیگر کالاهای اساسی است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در بازار عرضه خواهد شد و علاوه بر این گوشت مرغ گرم نیز بر اساس نیاز مصرفی روزانه در استان سمنان توزیع می شود.

 

وی زمان اجرای این طرح و توزیع کالاهای اساسی را از ابتدای ماه مبارک رمضان اعلام کردوافزود: شبکه توزیع اقلام مذکور با اولویت سازمان میادین میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف و توزیعی و شبکه های توزیع منتخب صنفی خواهد بود.

 

تشنه دل تصریح کرد: در طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان سازمان صمت با مشارکت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نسبت به تشدید نظارت و بازرسی در سطح عرضه اقدام کرده و تمهیدات لازم در خصوص عرضه مکفی و با قیمت و کیفیت مناسب کالا در قالب عرضه مستقیم، فروش فوق العاده و اینترنتی با در نظر گرفتن شرایط کنونی متاثر از شیوع ویروس کرونا اندیشیده شده است.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان کالای اساسی ویژه ماه رمضان در استان سمنان رئیس سازمان صنعت سمنان ماه مبارک رمضان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان