Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:37:46 GMT

لزوم تسریع در راه اندازی مجتمع فولاد راور

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۷۱۸۴

لزوم تسریع در راه اندازی مجتمع فولاد راور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب به همراه تعدادی از مسئولان در زمینه فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر نامگذاری "سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها "و حمایت از تولید و سند ارتقاء یافته تحول قضایی از کارخانه فولاد شهرستان راور بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا سنجری، رئیس دادگستری راور در جریان بازدید از کارخانه فولاد این شهرستان گفت: راهبرد دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است و رئیس قوه قضاییه نیز بر این موضوع تأکید دارند.

او بر حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی تأکید و بیان کرد: دستگاه قضایی با جدیت بیشتر همه ظرفیت‌های خود را برای کمک به تولید به کار خواهد گرفت و حمایت حقوقی و قضایی از صنایع و واحد‌های تولیدی را در دستورکار خود قرار داده است.

سنجری افزود: دستگاه قضایی با توجه به آن که تنها راه نجات و پیروزی در جنگ اقتصادی را نگاه به داخل می‌داند، با درک جمعی قضات و مسئولان قضایی، پا به میدان عمل گذاشته و حامی و پشتیبان جبهه صنعت و تولید کشور است.

او با اشاره به برخی موارد و مشکلات در مسیر تولید و صنعت، گفت: ضعف در برخی مدیریت ها، اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه و منفعت طلبی و فساد برخی در داخل کشور، بخشی از علل و عوامل بروز مشکل در این مسیر است که می‌توان با اعتقاد واقعی به رشد و پیشرفت، ظرفیت‌های کلان کشور و استعداد‌های جوانان با همدلی همگانی در رونق و جهش تولید گام برداشت.

رئیس دادگستری شهرستان راور تصریح کرد: تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به منظور تولید باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد و جهش تولید و رونق اقتصادی نیازمند همراهی و همکاری همه بخش هاست و هر سه قوه در این مهم نقش دارند.

سنجری گفت: دادگستری شهرستان در حدود مأموریت خود، آماده هرگونه مساعدت و پیگیری برای رفع موانع احتمالی تولید داخلی در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

او با اشاره به ضرورت تعجیل در راه‌اندازی این مجتمع تولیدی افزود: با عنایت به اینکه در این مجتمع تولیدی، ماشین‌آلات و تجهیزات کامل مستقر شده و همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید برای در مدار تولید قرار گرفتن این مجتمع، همه ظرفیت‌ها را به‌کار بگیرند و بر همین مبنا با توجه به نیاز مبرم کشور به تمهید امکانات برای جهش تولید، ضروری است هرچه سریع‌تر با بهره‌گیری از نیرو‌های انسانی موجود در شهرستان نسبت به راه‌اندازی این مجتمع اقدامات مقتضی صورت گیرد.

در طرح توسعه فولاد راور، آهن اسفنجی و شمش فولادی تولید می‌شود و در حال حاضر ۱۷۰ نفر پیمانکار و ۱۵۰ نفر کارگر در روند احداث این کارخانه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان حمایت از تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد

 با حضور مدیر کل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع چند منظوره موسسه آوای کوچه در شهرستان بروجرد افتتاح شد.
محمد حسین اسماعیلی با اشاره به طرح ملی تابا برای تجلیل از الگو‌های برتر آموزشگاهی در سطح کشور گفت:این طرح برای اولین بار در شهرستان بروجرد افتتاح شدو این آموزشگاه به عنوان الگوی برتر آموزشی در کشور معرفی شد. 
 همچنین در این مراسم از تعدادی از هنرمندان شهرستان بروجرد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • پیش راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام در عسلویه
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان