Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال سپاهان معتقد است که سرنوشت قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری شاید به هفته آخر کشیده شود. - اخبار ورزشی -

محمدرضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و از دست دادن 2 امتیاز در ورزشگاه نقش جهان گفت: با توجه به نتایج خوبی که در بازی‌های گذشته گرفتیم، در این بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم تا دوباره به صدر جدول برسیم اما متاسفانه خیلی بدشانس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما عالی فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های صد درصد را یکی از پس از دیگری از دست دادیم، به هر حال این اتفاقات در فوتبال طبیعی است اما امیدوارم از دست دادن این 2 امتیاز در آینده به ضرر ما تمام نشود.

وی ادامه داد: این طبیعی بود که نفت مسجدسلیمان رو به یک بازی تدافعی بیاورد و آنها دنبال حداقل امتیاز در اصفهان بودند که به هدف‌شان رسیدند، البته ما در این بازی از لحاظ فنی عملکرد خیلی خوبی داشتیم و فقط اسیر بدشانسی شدیم، خودمان هم خیلی ناراحت بودیم که بازی مساوی شد اما دیگر نمی‌توان کاری انجام داد. حالا باید به بازی‌های آینده فکر کنیم و به اندازه کافی این فرصت را داریم که 2 امتیاز از دست رفته در بازی با نفت را جبران کنیم.

خلعتبری در خصوص رقابت نزدیک سپاهان با پرسپولیس برای به دست آوردن قهرمانی گفت: به هر حال این دو تیم جزو تیم‌های باکیفیت لیگ برتر هستند و استقلال هم شانس خودش را امتحان می‌کند. چیزی هم قابل پیش‌بینی نیست و باید دید کدام تیم می‌تواند در بازی‌های باقی مانده کمترین اشتباه را داشته باشد. ما هم تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه داده و در نهایت قهرمان لیگ برتر شویم. مسئله مهم این است که باید کمترین اشتباه را داشته باشیم.

وینگر سپاهان در پاسخ به این پرسش که «چند درصد برای قهرمان شدن تیمش شانس قائل است؟» خاطرنشان کرد: بدون شک ما یکی از مدعیان جدی هستیم ولی در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند و فاصله امتیازها هم خیلی نزدیک است، شاید سرنوشت قهرمانی به هفته آخر کشیده شود ولی امیدوارم این سپاهان باشد که جام را بالای سر می‌برد.

تهیدست: مقابل سپاهان باید خوب دفاع می‌کردیم/ پرسپولیس شانس اول قهرمانی است

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاهان اصفهان سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

کد خبر 847513 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • اختلال در مسیر قهرمانی، اوسمار و اولین چالش بزرگ
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد