Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای قضایی گلستان از وصول ۳۷۱ میلیارد تومان معوقات بانکی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: پارسال بیش از 371 میلیارد تومان معوقات بانک های استان در واحدهای اجرایی ثبت  وصول شد که تقریبا دو برابر  بیشتر از سال 98 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان با بیان این که یکی از اولویت‌های پارسال دستگاه قضایی استان وصول معوقات از بدهکاران بانکی بود افزود: واحدهای تولیدی زیادی در صف دریافت تسهیلات هستند و  وصول این معوقات، بستر را برای تزریق راحت‌تر نقدینگی به بخش تولید استان فراهم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: همان‌قدر که از تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم واحد تولیدی به علت بدهکاری تعطیل شود، اجازه نخواهیم داد سودجویان از زیربار بازپرداخت تسهیلات شانه خالی کنند.

همتی: تعطیلی واحدهای تولیدی سودی برای بانک‌ها ندارد/ معوقات بانکی غالباً برای گذشته استزنگوله معوقات بانکی باید از پای نظام بانکی استان کرمان خارج شودمعوقات بانکی و نبود بازار فروش از مهمترین مشکلات تولیدکنندگان استان مرکزی است

هاشمیان تاکید کرد: برخورد با فساد و بازگرداندن پول از بدهکاران بانکی به بیت‌المال ، مکمل اقدامات حمایتی دادگستری از تولید و سرمایه‌گذاری در استان است  و امسال هم در اولویت‌های کاری ماست.

وی از بانک‌ها خواست لیست بدهکاران دانه درشتی که تسهیلات برای تولید دریافت کرده‌اند اما در بخش‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند و اقساط شان را نیز نمی‌پردازند به دادگستری ارائه کنند.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معوقات بانکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در این استان و قابلیت سرمایه‌گذاری بالای آن خبر داد.

احمد شانیان در دیدار با مدیران شرکت‌های وزارت دفاع در همدان، اظهار کرد: تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است و با توجه به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی می‌توان برای توسعه این محصولات، پروژه‌ای را در عرصه دارو راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌های استان در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید دارو و لاستیک، بیان کرد: با حمایت دولت و با تدابیر استاندار شاهد تحول و توسعه در بخش تولید و تجارت استان هستیم. اکنون صنعت استان همدان ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به وضعیت ذخایر لیتیوم کشف‌شده در این منطقه، گفت: دو گواهی کشف در همدان صادر شده و صدور پروانه بهره‌برداری از آنها در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل صمت استان، نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و استخراج ماده مؤثره و تبدیل ظرفیت‌های شاخص معدنی و صنعتی استان به ثروت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این‌ نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۸ برابری اعتبارات طرح آبرسانی به کلاله
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • خلع ید ۳۳ هزار متر مربع اراضی سوادکوه شمالی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت