Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته زرآباد در جنوب استان با دمای 39 درجه سلسیوس گرمترین شهر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محسن بستانی بیان کرد: پس از زرآباد، شهرهای قصرقند، راسک، نیکشهر و دلگان با دماهای 38.6 تا 37.4 درجه سلسیوس در رده های بعدی گرمترین های کشور در شبانه روز گذشته قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در نواحی شمالی وضعیت دما از شرایط بهترین برخوردار است به نحوی که صبح امروز زاهدان با دمای 10.5 درجه سلسیوس خنک ترین شهر استان شد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی انتظار می رود در ادامه هفته روند افزایش دما اکثر نقاط استان را فرا گیرد به طوریکه در نواحی جنوبی بیشینه دما به 40 درجه سلسیوس و بیشتر از آن نیز برسد.

بستانی گفت: پیش بینی می شود در روزهای آینده بیشینه دمای هوا در زاهدان نیز به 27 تا 28 درجه سلسیوس نیز برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زرآباد گرمترین شهر کشور درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت : در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواخر وقت امروز هم احتمال رگبار و رعد و برق در مناطق شمالی، شرقی، جنوب شرقی و بویژه در ارتفاعات استان وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود : طی امروز و فردا  وزش باد‌ها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و شمالی در برخی ساعات متوسط خواهد بود.

وی گفت : تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود. در این ایام استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی خواهد شد.

در شبانه روز گذشته بستان با ۳۵.۸ و دزپارت (دهدز) با ۱۲.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۷ و کمینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جدید در راه اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • ادامه گرمای هوا اواسط هفته در گیلان
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • کاهش دمای هوا در استان
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده