Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:18:45 GMT

افشاگری پاسور زنیت از رفتارهای آلکنو

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۷۹۲۵

افشاگری پاسور زنیت از رفتارهای آلکنو

پاسور تیم والیبال زنیت کازان پس از جدایی از این تیم از دلیل اختلاف انگاپت و آلکنو پرده‌برداری کرد.

به گزارش مشرق، الکساندر بوتکو، پاسور تیم والیبال زنیت کازان روسیه از این تیم جدا شد و برای فصل بعد کار خود را در کوزباس کمروو ادامه خواهد داد.

او پس از جدایی از زنیت مصاحبه‌ای انجام داد و در بخشی از مصاحبه خود درمورد اختلاف اروین انگاپت و ولادیمیر آلکنو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلاتی که برای زنیت کازان ایجاد شد، اظهار داشت: اختلاف بین انگاپت و آلکنو چندان جدی نبود. اروین دچار اضافه وزن شده بود و وقتی این مسئله به گوش سرمربی رسید، آلکنو بسیار عصبانی شد و برای بازگشت انگاپت به ترکیب مقاومت کرد، اما این موضوع با وساطت بازیکنان حل شد. 

بوتکو گفت: بازیکنان حرفه‌ای حواس‌شان به کنترل وزن خود هست. ممکن است بازیکنی 3-4 کیلو وزن کم کند و دوباره اضافه کند و این امری طبیعی است. این مسئله یک سوتفاهم بود، اما بعد از این اتفاق تیم ما دچار نزول شد.

همین اتفاقات موجب شد تا پس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،‌ اروین انگاپت همراه تیم زنیت کازان به روسیه برنگردد و به فرانسه سفر کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مقاومت ولادیمیر آلکنو زنیت سن پترزبورگ زنیت کازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری خود در مورد اغوا شدن مهدی لیموچی بازیکن جوانش گفت: مدیربرنامه این بازیکن فقط نباید دنبال مسائل مالی باشد.یک بازیکن اول باید یک جا ثابت بشود نه اینکه با یک فصل فوتبال از حریم امنش بیرون بیاوری ریسکش زیاد است. اگر بهترین قرارداد مالی هم ببندی اما عملکرد فنی ات درست نباشد آن بخش مالی هیچ لطفی ندارد

وی افزود: پارسال با تیمی بازی داشتیم و وقتی مسابقه تمام شد وسط زمین رفت و با بازیکن من برای فصل بعد صحبت کرد. این مربی امسال هم همین کار را کرده است و با بازیکن تحت قراردادمان مذاکره کرده است!

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • کمک از دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد/ انصراف از دانشگاه به دلیل رفتارهای زشت استاد
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • آمادگی شهرداری زلنودولسک روسیه برای ایجاد مرکز تجاری ایران
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!