Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@00:20:31 GMT

تیم های نظارتی دامپزشکی البرز در ماه رمضان فعال شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۷۹۷۹

تیم های نظارتی دامپزشکی البرز در ماه رمضان فعال شدند

دکتر علیرضا جمالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش خرید مواد پروتئینی در ماه مبارک رمضان، هر ساله طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی به منظور نظارت و بازرسی از مراکز عرضه، بسته بندی و کشتارگاه ها اجرا می شود.

وی با بیان اینکه یک اکیپ ثابت در اداره کل دامپزشکی استان مستقر است و مابقی اکیپ ها در شهرستان ها سیار هستند، اظهار داشت: اکیپ ثابت وظیفه اطلاع رسانی تخلفات به اکیپ های سیار را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سلامت دامپزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: در هر شهرستان پنج اکیپ سیار آماده فعالیت هستند که در کل در استان روزانه بسته به تراکم جمعیت شهرستان ها در هر روز علاوه بر یک اکیپ ثابت، هشت اکیپ سیار فعال هستند.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۵ نفر از پرسنل دکتر و کارشناسان بخش نظارت بر بهداشت عمومی روزانه شرکت دارند که ۲ نفر از آنان در اکیپ های ثابت هستند.
جمالی با بیان اینکه بازرسان این بخش بر فعالیت ۶ کشتارگاه طیور و ۲ کشتارگاه دام استان نیز نظارت دارند، گفت: دامپزشکان و کارشناسان فعال در این کشتارگاه ها از بخش خصوصی و بازرسان از بخش دولتی بر فعالیت این واحدها نظارت دارند.

معاون سلامت دامپزشکی استان البرز از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی (گوشت قرمز،مرغ، ماهی، میگو ، گوشت چرخ شده و غیره ) مراتب را از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۵۱۲ و یا به شماره تلفن ۳۲۷۳۷۱۷۹ اطلاع دهند.

 اکیپ های نظارتی دامپزشکی از ۲۵ فروردین ماه جاری تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ۲ شیفت صبح و عصر فعالیت خواهند داشت.

برچسب‌ها ماه رمضان سازمان دامپزشکی کشور استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه رمضان سازمان دامپزشکی کشور استان البرز ماه رمضان سازمان دامپزشکی کشور استان البرز اخبار کنکور اکیپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند