Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:27:08 GMT

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۰۳۲

خدمات آموزشی به صورت مجازی و دورکاری ارائه می‌شود

حسنعلی اصغری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پاندمی ویروس کرونا و تاکید ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استان قزوین بر تعطیلی بسیاری از مشاغل و ادارات و با عنایت به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های سطح استان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تابع دستورات این ستاد خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اعمال محدودیت‌ها مشکلاتی را نیز برای همکاران ما ایجاد کرده، همکارانی که با این مشکلات مواجهند در صورتی که امکان حضور در مدارس را ندارند و در شهرستان‌هایی که شرایط حاد دارند در صورت داشتن امکانات و پیش نیازها انشاالله فعالیت خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای انجام دور کاری در مدارس انشاالله با نظارت حداکثری عوامل اجرایی کلیه کلاس‌ها در بستر فضای مجازی ادامه مسیر خواهند داشت.

اصغری مطرح کرد: بنابراین در خصوص آموزش در فضای مجازی طبق روال گذشته عمل می‌کنیم ولی عوامل اجرایی اگر این امکان را دارد که در منزل نظارت بر کلاس‌ها را اعمال کنند طی این هفته از طریق دور کاری ارائه خدمت کنند تا انشاالله در هفته آینده شاهد بهبود شرایط و بازگشت به فضای معمول آموزش را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: در خصوص همکاران سطح ادارات و سایر نهادهای وابسته به اداره آموزش و پرورش طبق مصوبه ستاد کرونا یک سوم از همکاران در طول این هفته در محل کار خود حاضر خواهند بود و دوسوم مابقی به صورت دور کاری وظایف محوله خود را به نحو مقتضی انجام خواهند داد.
 

کد خبر 5191190

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا آموزش و پرورش دورکاری کارمندان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج آموزش و پرورش استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • ۲.۶ میلیون نفرساعت آموزش در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای قم ارائه شد
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم