Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان گفت: طی دو سال گذشته 295 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده و برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 180 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان؛ یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به نقش و جایگاه ویژه راه روستایی در توسعه اقتصادی، اجتماعی مناطق روستائی گفت: در قالب اجرای طرح‌‌های ابرار، طی دو سال گذشته 295 کیلومتر راه روستایی در استان احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه ها بالغ بر دو هزار و 180 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: سال گذشته با پیگیری های انجام شده در جهت محرومیت زدایی، دو تفاهم نامه مشاركت تامين مالي با بنياد علوي در حوزه كوشاه احمدي و بنياد بركت در مسير زيركوه گافر بشاگرد جمعاً به مبلغ 350 میلیارد ریال منعقد گردید که گامی موثر در جهت عدالت و برخورداری‌ متوازن این مناطق می باشد.
عابدینی ابراز داشت: در مسير پشت كوه گافر بشاگرد در حال تكميل خاكبرداري قطعه دوم از ملكن تا درنگ مدو و اجراي خاكريزي مي باشد و 16 كيلومتر از طول مسیر تا پايان شهريور ماه سال جاری آماده آسفالت خواهد شد و بازگشايي و خاكبرداري انتهاي مسير قطعه سوم از درنگ مدو به سمت آخران نيز براي رفع مشكل تردد اهالي در حال انجام است.
وی ادامه داد: از 95 کیلومتر مسیر زیرکوه گافر نیز طبق نقشه های مصوب بالغ بر 89 کیلومتر بازگشایی شده در سال جاری، حداقل 30 کیلومتر از مسیر مذکور به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان در خصوص برنامه های اجرایی حوزه معاونت فنی و راههای روستایی این اداره کل در سال 1400 ابراز داشت: در سال جدید تعداد 68 پروژه راه روستایی به طول 218 کیلومتر جهت اجرا برنامه ريزي شده است و اعتبار مورد نیاز برای آسفالته نمودن راههای برنامه ریزی شده 248 ميليارد تومان خواهد بود.
یوسف عابدینی با اعلام اینکه توسعه، مرمت و بهسازی راه روستایی از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در سال جاری است یادآور شد: در سال جدید علاوه بر بهره برداری از پلهای بزرگ چارک، جگین2، ارمک، بنگلایان و کروئیه، اجراي آسفالت كليه روستاهاي بالاي 100 خانوار فاقد راه آسفالته نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل جاده راهداری راه روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان