Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@09:25:44 GMT

برقراری تورهای ترکیه کدام مشکل کشور را حل کرد؟!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۱۵۱

برقراری تورهای ترکیه کدام مشکل کشور را حل کرد؟!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با طرح این سؤال که برقراری "تورهای ترکیه" کدام مشکل کشور را حل کرد؟! گفت: اگر قرار است سفر به عتبات عالیات ممنوع باشد چرا تورهای گردشگری به ترکیه و غیره برقرار است؟! - اخبار اجتماعی -

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره برقرای تورهای گردشگری به کشورهایی چون ترکیه در ایان تعطیلات نوروز که منجر به پیک چهارم کرونا در کشورمان شد، اظهار کرد: وضعیت موجود سؤالی است که بسیاری از مردم از نمایندگان مجلس دارند؛ نمایندگان در دیدارهای  مردمی با این پرسش مواجه می شوند که اگر قرار است سفر به عتبات عالیات ممنوع باشد چرا تورهای گردشگری به ترکیه و غیره برقرار است؟!

وی ادامه داد: نمی‌دانم اگر مرز کشور ما به ترکیه باز باشد مشکلی از کشور حل می شود که در صورت بسته شدن آن مشکلی به وجود آید یا مسائل دیگری وجود دارد؟! این موارد سؤالات جدی است که نه تنها برای مردم بلکه برای نمایندگان مجلس نیز مطرح است و  بنده به شخصه پاسخی برای آن ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سخنگوی ستاد مقابله با کرونا باید در این زمینه پاسخگو باشد و رسانه ها نیز موظف هستند ابهامات و پرسش هایی که برای مردم وجود دارد، مطرح کنند؛ در مجلس شورای اسلامی نیز تذکری در این زمینه مطرح شد اما تاکنون پاسخی نشنیده‌ایم تا مشخص شود مسئول این تناقضات کیست.

وی افزود: لازم است مسئولان شفاف‌سازی کنند بنابراین از مسئولان مربوطه به طور جد می‌خواهیم این ابهام را به ویژه در ماه رمضان که این پرسش برای مردم پررنگ تر شده، برطرف کنند و پاسخی در این زمینه بدهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیار خوب است که رسانه‌ها موضوعاتی که در سطح ملی مطرح می‌شود را پیگیر باشند، متذکر شد: یکی دیگر از پرسش‌های مطرح بین مردم این است که چرا از انجام سفرهای نوروزی جلوگیری نشد تا اکنون شاهد وضعیت موج جدید کرونا نباشیم؟  این موضوع نیز پرسشی است که مسئولان باید به آن پاسخ دهند.

اعزام زائر به‌صورت کاروانی و انفرادی به عتبات عالیات همچنان ممنوع استگزارش/ سفرهای توریستی به کشورهای آلوده به کرونا "آری"؛‌ سفرهای زیارتی عتبات عالیات عراق "خیر!"آزادی سفرهای توریستی به ترکیه و ممنوعیت سفرهای زیارتی عتبات!برای سفر به عتبات و تورهای خارجی باید تصمیم یکپارچه اخذ شودباید به ابهامات درباره ممنوعیت سفر به عتبات عالیات پاسخ داده شودتدوین شیوه نامه های بهداشتی برای اعزام های مجدد زائران عتبات عالیاتتورهای ترکیه همچنان برقرار است!!تعطیلی هیئت‌ها و مساجد در ماه رمضان و برقراری سفرهای تفریحی به ترکیه!سیاست یک بام و دو هوای ستاد کرونا درباره ترکیه و عراق / تداوم فعالیت تورهای گردشگری ترکیه/ به ابهام مردم پاسخ دهید

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری ویروس کرونا ترکیه عتبات عالیات گردشگری ویروس کرونا ترکیه عتبات عالیات عتبات عالیات تورهای گردشگری سفر به عتبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟

جلسه نوبت عصر امروز مجلس به دلیل به حد نصاب نرسیدن تشکیل نشد که اسامی ۳۵ نماینده غایب یا متاخر توسط یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آن‌ها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس