Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@14:05:21 GMT

نامه شورای وحدت به کاندیداهای نظامی انتخابات ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۳۶۰

نامه شورای وحدت به کاندیداهای نظامی انتخابات ۱۴۰۰

منوچهر متکی، با اشاره به تکمیل روند ارسال نامه‌های شورای وحدت اصولگرایان به کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: این نامه‌ها با امضای آیت‌الله موحدی‌کرمانی ریاست این شورا و جهت دریافت برنامه‌های کاندیداها به این افراد ارسال شده است.

متکی ادامه داد: پیش از این از ارسال نامه به آقایان سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، رستم قاسمی و امیرحسین قاضی‌زاده و علی نیکزاد خبر داده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما در روزهای اخیر این روند با ارسال نامه به آقایان سعید محمد، حسین دهقان و عزت‌الله ضرغامی تکمیل شده است و ما منتظر پاسخ این ده نفر به شورای وحدت و ارسال برنامه‌ها و تیم انتخابی‌شان هستیم.

احتمالا آیت‌الله رئیسی درخواست ورود به انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛

لاله افتخاری عضو شورای عالی شورای وحدت اصولگرایان، درباره احتمال ورود آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: حضور او بستگی به اقبال خودش دارد، اما حقیقت این است که مردم و صاحب نظران اقبال خوبی نسبت به او دارند و عملکرد او را متناسب برای ریاست جمهوری می‌دانند.

او درباره وضعیت شورای وحدت اصولگرایان بیان کرد: شورای وحدت از همه افرادی که قصد نامزدی دارند و یا در معرض نامزدی قرار دارند دعوت کرده تا برنامه‌های های خود را بازگو کنند. آقای متکی هم از شواهد اینگونه برداشت  کرده است که احتمالا رئیسی وارد انتخابات خواهد شد.

افتخاری اظهار کرد: برای مثال درخواست‌هایی که نخبگان کشور از آیت‌الله رئیسی داشته اند و اینکه توانمندی خود را به خوبی نشان داده احتمال این وجود دارد که وقتی او با اقبال عمومی رو به رو باشد و ببیند که حضورش در قوه مجریه مورد نیاز است بپذیرد که وارد عرصه انتخابات شود.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1505772

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شورای وحدت انتخابات ۱۴۰۰ سعید محمد حسین دهقان ریاست جمهوری شورای وحدت آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین

به گزارش قدس آنلاین، درجریان نشستی با فرماندهان ارتش نظامی روسیه درمورد جنگ اوکراین، «والری گراسیموف» (Valery Gerasimov) مسئول عملیات این جنگ، گزارشی به سرگئی شویگو ارائه کرد.

وزیر دفاع روسیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سرعت مورد نیاز ( در عملیات) تهاجمی، لازم است تا حجم و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی ارائه شده به نیروها افزایش یابد.

روسیه تاکنون یک پنجم از خاک اوکراین را تحت کنترل خود دارد و طی هفته های اخیر پیشرفت هایی در مناطق شرق اوکراین داشته است.

گفتنی است؛ درحالی وزارت دفاع روسیه از صدور دستور افزایش تسلیحات نظامی به جبهه های جنگ با اوکراین خبر می دهد که طی هفته های اخیر کنگره و کاخ سفید بسته کمک های نظامی ۶۱ میلیارد دلاری به کی یف را تصویب کرده و پنتاگون نیز از کمک جداگانه ۶ میلیارد دلاری دیگر به اوکراین خبر می دهد.

ر ئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سه نامزد دیگر به لیست شورای ائتلاف اضافه می‌شود
  • یکدست یا تضارب آرا/ ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی