Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@08:14:20 GMT

هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۴ مورد حادثه امداد رسانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۴۵۷

هلال احمر خراسان جنوبی به ۲۴ مورد حادثه امداد رسانی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی اظهار کرد: طی یک هفته گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در ۲۴ عملیات امداد و نجات حضور یافتند.

وی ادامه داد: از مجموع حوادث ۱۷ مورد جاده ای، چهار مورد سیل و آبگرفتگی و سه مورد مربوط به حوادث شهری بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ماموریت ها به ۲۲۸ حادثه دیده امداد رسانی شده است، افزود: ۵۹ نفر از حادثه دیده ها در حوادث جاده ای، ۱۶۶ نفر سیل و آبگرفتگی و سه نفر در حوادث شهری از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره با اینکه ۷۹ نیروی هلال احمر در قالب ۳۳ تیم عملیاتی در این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: مجموع نجات یافتگان در این حوادث ۱۲ نفر بوده که تعداد هشت نفر انتقالی و چهار حادثه دیده به صورت سرپایی درمان شدند.

رضایی ادامه داد: همچنین ۳۲ خودروی امدادی شامل ۱۹ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت شش مورد عملیات رها سازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است، عنوان کرد: بیشترین حوادث رخ داده به ترتیب مربوط به شهرستان های بیرجند، درمیان و سرایان بوده است.

کد خبر 5191238

منبع: مهر

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی محمدرضا رضایی امداد رسانی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان آمار کرونا شیوع کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا عکس استانها هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده