Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین مهلت ثبت‌نام دکتری بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت تمدید شده برای ثبت‌نام دکتری بدون آزمون (استعداد‌های درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز ۲۹ فروردین  پایان می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پذیرش دانشجویان استعداد درخشان برای مقطع دکتری در رشته‌های برق، عمران، مکانیک، صنایع، نقشه‌برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی انجام می‌شود.

 

داشتن مدرک کارشناسی پیوسته با میانگین کل حداقل ۱۶،  مدرک کارشناسی ارشد با میانگین کل حداقل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) وحداکثر زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی ۲ سال (دانش آموختگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و بعد از آن) از جمله شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعداد‌های درخشان، ذکر شده است.

 

همچنین، دانش آموختگان و دانشجویان هر یک از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، دوره‌های الکترونیکی و مجازی و نیمه حضوری و دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور مجاز به ارائه درخواست نیستند.

 

دانشگاه خواجه نصیر، شرایط اختصاصی پذیرش دانشجویان استعداد‌های درخشان در مقطع دکتری را شرکت در مصاحبه و کسب امتیاز قابل قبول از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و ... از کمیته‌های تخصصی اعلام کرده است.

 

علاوه بر این، ارائه نمره آزمون زبان قابل قبول حداکثر تا پایان نیمسال اول پذیرش در مقطع دکتری از دیگر شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو اتعداد‌های درخشان است.

 

این دانشگاه در مورد نحوه ارائه درخواست پذیرش نیز اعلام کرد که ضروری است داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه راهنمای ثبت نام حداکثر تا پایان روز شنبه مـورخ ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰، از طریق سـامـانه جامـع دانشـگاهـی (گلستان) با ورود اطلاعات، و بارگذاری مدارک مورد نیاز، در محل‌های پیش بینی شده، اقدام به ثبت نام نمایند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیر استعداد درخشان پذیرش دانشجو بدون کنکور پذیرش بدون کنکور استعداد های درخشان دانشگاه خواجه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۸۸ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده و تا پایان ۱۲ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی