Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه شهرداری منطقه ۲، حسن صفات با اشاره به ضرورت احداث و ساماندهی شبکه جمع آوری آبهای سطحی جهت جلوگیری از سرازیر شدن آبهای سطحی در معابر در فصول بارندگی گفت: در راستای سیاستهای شهرداری تهران در توسعه تکمیل و به روز کردن شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی این طرح عمرانی اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بزرگراه شهید چمران یکی از محورهای اصلی پایتخت است گفت: با توجه به تغییر و تحولات ساختاری ایجاد شده در بدنه این بزرگراه، که مشکلاتی را در جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی ایجاد کرده بود، احداث کانال جمع آوری آبهای سطحی به عنوان یکی از اولویت طرح ها در دستور کار منطقه قرار گرفت.

صفات افزود: شبکه جمع آوری آبهای سطحی در ۵ فاز طراحی و پیش بینی شده است که در سال های گذشته دوفاز آن شامل کانال شرقی بزرگراه چمران حد فاصل دور برگردان شمالی تونل توحید تا میدان توحید و کانال خیابان گلبار تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی افزود: به منظور هدایت  آبهای سطحی ضلع غربی این بزرگراه یک  کانال عرضی احداث شد که با تکمیل آن، آبهای سطحی محور غربی بزرگراه شهید چمران و انهار شمالی و جنوبی خیابان ستارخان از طریق اجرای یک شفت به کانال اصلی منتقل می شود.

به گفته شهردار منطقه ۲ با احداث این کانال عرضی، علاوه بر مرتفع شدن مشکل آبگرفتگی میدان توحید، ضریب ایمنی تونل توحید نیز افزایش یافت.

وی افزود: در تداوم اقدامات اجرایی برای رفع مشکل آبگرفتگی  محدوده بزرگراه های چمران و جلال آل احمد، یک کانال عرضی با لوله پلی اتیلن بقطر ۸۰۰ میلی متر و بصورت نقبی اجرا  و به بهره برداری رسید.

شهردار منطقه ۲ افزود: با احداث این کانال، آبهای سطحی جاری دربزرگراه شهید چمران درزمان بارندگی‌های فضلی هدایت و جمع آوری می‌شود واز جاری شدن آب در سطح معابر و همچنین آبگرفتگی در این مسیر پیشگیری می‌شود.

بهسازی بزرگراه شهید چراغی برای تردد روان تر خودروها

شهردار منطقه ۱۹ از بهسازی بزرگراه شهید چراغی تا پایانه شهید سروری با پخش ۶۰۰ تن آسفالت خبر داد.

علی توکلی با اشاره به اهمیت نگهداشت شبکه معابر بزرگراهی در ایمن سازی تردد و ارتقای کیفیت این معابر شهری گفت: در همین راستا روکش آسفالت بزرگراه شهید چراغی تا پایانه شهید سروری با حجم بیش از ۲۷۰۰ متر مربع و صرف ۶۰۰ تن آسفالت انجام شده است.

وی همچنین به ادامه عملیات اجرای جدول و کانیو در معبر خروجی پارکینگ حرم مطهر به طول ۶۰۰ متر اشاره کرد و افزود: فعالیت اجرای جدول و کانیو در رمپ تقاطع بزرگراه شهید کاظمی و خیابان شکوفه نیز به طول بیش از ۳۵۰ متر در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۱۹ در ادامه به برخی از فعالیت های عمرانی توسعه محله ای پرداخت و بیان کرد: اجرای روکش آسفالت مدرسه شهید موسوی در محله دولتخواه جنوبی، عملیات آسفالت شهرک فرهنگیان و آسفالت خیابان دلاکی از جمله این اقدامات هستند که در مجموع بیش از ۱۰۰ تن آسفالت صرف روکش آن ها شده است.

به گفته وی، همچنین اجرای ۶۰۰ متر مربع پیاده روسازی در خیابان میعاد شمالی و ترمیم نهر خیابان رحمان به طول حدودی ۴۰۰ متر از دیگر فعالیت های عمرانی توسعه محور  در محلات این منطقه محسوب می شود.

اجرای هوشمندسازی خدمات ساماندهی  در سال ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: سامانه‌های هوشمندی امسال وارد مسیر اجرا و ارائه خدمات  به شهروندان می‌شود.

سید علی مفاخریان در نوزدهمین جلسه شورای معاونان این شرکت با بیان این‌که سامانه بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها تکمیل شده است، افزود: با استفاده از این سامانه هوشمند، دیگر نیازی به احاله پرونده از مناطق نیست و روند کار تسریع می‌شود. پرونده‌های مربوط به املاک مخاطره‌آمیز، سد معبر و موضوعات آلودگی‌های زیست‌محیطی و صوتی باید توسط شرکت ساماندهی در سامانه ثبت شود. شرکت ساماندهی به‌عنوان دبیرخانه کمسیون بند ۲۰ همین‌طور موظف است که آرای اجرا نشده را پیگیری کند.

وی بر اهمیت آموزش‌های ضمن خدمت در ارتقای کیفیت و کارایی تأکید کرد و گفت: شناسایی موضوعات خطرساز و مسائل زیست‌محیطی برای کارشناسان بند ۲۰ و همچنین آموزش نرم‌افزارها  به کارشناسان می‌تواند به اجرای بهتر برنامه‌ها کمک کند.

اقدامات شهرداری برای مقابله با آلودگی های پرتوی و شیمیایی

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران خبر داد که به زودی مطالعات پایش شیمیایی و پرتویی در تهران به نتیجه خواهد رسید و خروجی مطالعات روشن می کند که چگونه باید چشمه های انتشار مواد شیمیایی و پرتوی در تهران را رصد کرد.  

اسماعیل سلیمی در توضیح برنامه های معاونت آمادگی سازمان در سال جدید،  درباره برنامه های شهرداری برای بوی بدی که گاهی در تهران منتشر می شود گفت: ما در سازمان مدیریت بحران مطالعات پایش شیمیایی و گازهای خطرناک را امسال به نتیجه خواهیم رساند، مطالعات پایش پرتویی و خطرات هسته ای هم که سال قبل شروع کرده بودیم در سه ماه اول امسال به نتیجه می رسد و در کنار این، کارگروه پایش کارگروه پایش شیمیایی تهران را راه اندازی کرده ایم و هماهنگی های خوبی انجام شده است با فعالیت های این کارگروه ها مشخص خواهد شد که تهران چقدر به حسگرهای شیمیایی و پرتوی نیاز دارد تا منابع انتشار محتمل مواد شیمیایی و پرتویی مشخص شود.  

وی افزود: ردیابی ها در زمینه مواد شیمیایی و پرتویی به تیم های مقابله با حوادث کمک می کند که در صورت بروز اتفاقاتی مثل حادثه کلینیک سینا اطهر، احتمال انتشار مواد خطرناک را رصد کنند. علاوه بر اینها در صورت نصب حسگرهای لازم در نقاط مختلف تهران در صورت بروز مسائلی مثل انتشار بوی بد، عوامل و چشمه های انتشار بو به سرعت شناسایی و با آن مقابله می شود.  

وی گفت: سازمان مدیریت بحران در سال گذشته تعدادی حسگر پرتویی خریداری کرده است و هم اکنون کارشناسان در صورت بروز حوادث می توانند از این حسگرها برای پایش پرتوی محل حادثه استفاده کنند.  

سلیمی در ادامه درباره هوشمندسازی سامانه های مرتبط با وظایف سازمان پیشگیری و مدیریت بحران هم گفت: امسال بر اساس برنامه ای که داریم سه سامانه مدیریت بحران را هوشمند خواهیم کرد. یکی از اینها، سامانه هوشمند مقابله با زلزله است که می تواند هم به صورت محلی در مواقع بحرانی به ما کمک کند و هم در مقیاس بین الملل کارایی دارد. به این شکل که تیم های امداد و نجات موقعیت خود و نیازهایشان را به فرمانده میدان توسط این سامانه اعلام می کنند و مدیریتی یکپارچه روی عملیات امداد و نجات اعمال می شود و از سوی دیگر هم هر تیمی که عملیاتش در موقعیتی به اتمام رسید با اعلام اتمام کار، از طریق نرم افزار به موقعیت دیگری اعزام می شود.  

وی افزود: سامانه دیگری که امسال هوشمند خواهد شد، سامانه مدیریت منابع در پایگاه های پشتیبانی مدیریت بحران است همان طور که می دانید ۳۰۰ هزار قلم در اینت پایگاه های مدیریت بحران موجود است که برخی تاریخ مصرف دارند و برخی باید تعمیر و بروزرسانی شوند. این سامانه می تواند وضعیت اقلام موجود را مشخص کند علاوه بر این،  تیم های امداد و نجات می توانند در حین عملیات از طریق این سامانه درخواست امکانات بدهند و از نزدیک ترین نقطه امکانات لازم برایشان ارسال شود.

سلیمی گفت: یکی دیگر از خدمات این سامانه، این است که تجهیزات را پایش می کند و در نگهداری و تعمیرات لازم این سامانه کمک شایانی خواهد کرد. با استفاده از این سامانه این اطمینان وجود خواهد داشت که تجهیزات آماده به کار باشند و یا اگر به جایی اعزام شده اند، موقعیت آنها مشخص باشد، البته امسال بر اساس تصمیماتی که گرفته شده است، یک پیمانکار واحد برای تعمیر و نگهداری تجهیزات مدیریت بحران برای کل شهر تهران بکارگیری می شود تا اطلاعات دقیقی در این باره وجود داشته باشد.  

به گفته وی، تهران هم اکنون ۱۰۳ پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران دارد و ده پایگاه جدید هم در دست احداث است.  

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری در ادامه گفت: نرم افزار دیگر که کارهای مقدماتی آن انجام شده است، سامانه DSS دی. اس. اس است که در حوزه تصمیم گیری و تصمیم سازی برای حوزه مدیریت بحران است با فعال شدن این سامانه نظام تصمیم گیری از پایین به بالا خواهد بود و کارشناسان و اعضای گروه های دوام که اموزش دیده و عضو این سامانه خواهند شد و می توانند نظر و ایده خود را در آن مطرح کنند و بعد از بررسی آن ایده توسط کارشناسان مربوطه برنامه ریزی برای انجام آن آغاز می شود.

به گفته وی، این سامانه می توانند نظام تصمیم گیری از پایین به بالا را فعال کند و به نوعی در جهت تقویت نظام تصمیم‌گیری دموکراتیک عمل می‌کند. این سامانه به صورت نرم افزاری است و اعضای آن می توانند نظرات خود را در آن مطرح کنند. اگر در میان مردم هم کسی نظری در زمینه مدیریت بحران داشت میتواند با انتقال آن به کارشناسان نواحی مدیریت بحران و اعضای گروه دوام معضل محل زندگی خود را در حوزه بحران و یا ایده خود را به در سامانه ثبت نموده و زمینه تبدیل آن به برنامه و پروژه فراهم کند که  این سامانه کمک خودهد کرد که اعتبارات شهرداری تهران در حوزه بحران مشکلات واقعی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند هزینه شود.  

سلیمی درباره برنامه های جدید سازمان مدیریت بحران برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در مواقع بحرانی در تهران گفت: متولی عملیاتی در این زمینه، معاونت خدمات شهری است لکن تهران برای مقابله با بحران ها به ۵ پهنه تقسیم بندی شده است و هر پهنه ای که احتمال آب گرفتگی در آنها وجود داشته باشد موتورپمپ های مخصوص جمع آوری آب های سطحی در نقاط آب گرفتگی حاضر خواهد بود تا در صورت ضرورت مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته وی، علاوه بر این امسال با اعتباری که در نظر گرفته شده، مقرر شده است که سیل بند های مخصوص سیل های و آب گرفتگی های محدود خریداری و در مواقع لازم استفاده شود، این سیل بندها ساختاری اسفنجی دارند و با جذب آب مسیر حرکت آن را تغییر می دهند این سیل بندها در موقعیت هایی مثل ورودی متروها و یا برخی معابر قابلیت استفاده را خواهد داشت.

بهار قرآن در بهار طبیعت

محمود کلهری، شهردار منطقه ۵

روزهای ابتدایی فصل بهار تقارن زیبایی با بهار قران پیدا کرده است. این فرصت استثنایی و ظرفیت قرآنی ماه رمضان را اهل بیت (ع) با واژه زیبای «ربیع» به معنای بهار تبیین کرده اند. دقت در تعبیر زیبای بهار برای ماه رمضان یادآور الزامات بهار و ظرفیت های بی پایان ماه رمضان در همه زمینه‌ها و ابعاد زندگی بشر است.

همان طور که در بهار  نو شدن طبیعت را شاهدیم و برای ایرانی ها فرا رسیدن سالی نو است، برای روح و اعتقاد مسلمانان نیز ماه رمضان به درستی یک بهار و فرصتی برای نو شدن است. ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی است و اولین و مهم‌ترین قدم هم در خودسازی این است که عیوب خود را با روشنی و دقت ببینیم و  برطرف کنیم و چه خوب که این اقدام را در همه سطوح شاهد باشیم.

هر ساله و با فرارسیدن ماه مبارک برنامه های متنوعی از سوی شهرداری پیاده می شود اما بیماری کرونا باعث شده تا برنامه های فرهنگی امسال بیشتر در فضای مجازی دنبال شود. آیین غبار روبی مساجد از آیین فرهنگی و مذهبی است که پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در سراسر کشور با هدف ارتقای وضعیت بهداشتی هر سال صورت می گیرد. امسال نیز شهرداری منطقه ۵ همانند سنوات گذشته شستشوی مساجد سطح منطقه را به همت پاکبانان اداره خدمات شهری برگزار کرد.

 در آستانه این ماه مبارک، به همت جمعی از خیرین بسته های حمایتی در سرای محلات منطقه۵ بین نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی تهیه و توزیع شد. به‌مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به جهت فراهم آوردن محیطی سالم و مناسب برای نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط در میان آنان در فضای مجازی، اداره ورزش اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف کرده است. همچنین سلسله نشست های بهار قرآن ویژه ماه مبارک رمضان به صورت آنلاین برگزار شد. این برنامه در چند روز دیگر از این ماه مبارک نیز با حضور کارشناسان و چهره های قرآنی، دینی و مذهبی برگزار خواهد شد.
متاسفانه برای دومین سال پیاپی این ماه مبارک با شیوع بیماری کرونا نیز همراه بوده و به خصوص که در این روزها اوضاع اکثر شهرهای کشور از باب این بیماری مساعد نیست چه خوب که در کنار فیض بردن از این ماه معنوی، به رعایت پروتکل های بهداشتی نیز با جدیت اقدام کنیم تا به قطع زنجیره ابتلا به این بیماری کمک شود. متاسفانه گاهی شاهد هستیم که برخی شهروندان ماسک ها و دستکش های خود را روی زمین انداخته و رها کرده اند که این کار جدا از زحماتی که برای پاکبانان عزیز دارد منجر به شیوع این بیماری نیز شده و به نوعی حق الناس هم خواهد بود و چه خوب که با رعایت این نکات خود را از فیوضات ماه مبارک رمضان محروم نکنیم.

«نوای نواحی» در معابر منطقه ۱۰ پایتخت نواخته شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ با اشاره به اجرای فعالیت های فرهنگی در ماه پرفیض و برکت رمضان گفت: به منظور ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی در سبک زندگی مردم و با هدف جذب شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان به مسائل دینی و مذهبی در سایه پیامدها و سختی های بیماری کرونا مراسم آیینی، فرهنگی و هنری اقوام با عنوان «نوای نواحی» در منطقه ۱۰ اجرایی شد.

حمیدرضا اله یاری ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پرفضیلت میهمانی خدا گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و تغییر سبک زندگی در برگزاری مناسک و مناسبت های مذهبی اقدامات فرهنگی منطقه در رمضان ۱۴۰۰ به گونه‌ی دیگری صورت می پذیرد تا خلأهای ناشی از ممنوعیت برنامه های مذهبی پر شود.

وی در ادامه به برگزاری برنامه «نوای نواحی» اشاره کرد و افزود: در این مراسم که با چاوشی خوانی، دمامه زنی، ساز، نقاره و استقبال رهگذران همراه بود فضای معنوی خاصی در نقاط مختلف منطقه ایجاد شد.

به گفته اله یاری در این برنامه هدایای نفیسی از جمله قرآن کریم، دعاهای ایام ماه مبارک رمضان و شاخه های گل در میان رهگذران توزیع شد تا علاوه بر اشاعه و ترویج فرهنگ قرآئت آیات قرآن در میان شهروندان، طراوت تازه ای به جان شهر بخشیده شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ در خاتمه به برنامه های ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شب های قدر در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: برپایی استیج سیار با اجرای مولودی خوانی، تواشیح و موسیقی و مراسم آیینی، فرهنگی و هنری اقوام و کمک به مساجد از دیگر اقدامات تدارک دیده شده در این ماه پرفضیلت است که همزمان با دومین روز از ماه مبارک رمضان مراسم آیینی، مذهبی تحت عنوان «نوای نواحی» با اجرای نقاره خوانی، دمامه زنی و چاوشی خوانی در محور آزادی، میدان جمهوری اسلامی، کوچه شهید بختیاری «کوچه دوستی» و خیابان شهید دعوتی برگزار شد.

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری منطقه پنج تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری منطقه پنج تهران مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری منطقه پنج تهران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران شهرداری منطقه دو تهران اخبار کنکور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران جمع آوری آبهای سطحی ماه مبارک رمضان شیمیایی و پرتوی شرکت ساماندهی شهرداری منطقه شبکه جمع آوری شهردار منطقه بزرگراه شهید جمع آوری آب نوای نواحی تصمیم گیری ماه رمضان برنامه ها منطقه ۱۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مهدی چمران پیش از‌ آغاز دویست و سی و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعات مختلفی از جمله مصوبه‌ای برای خاورشهر، اصلاحات نرخ‌های سازمان آتش‌نشانی و همچنین حسابرسی‌ها در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه روز گذشته در شهرداری منطقه ۱۷ از حضور یکی از اعضای شورای شهر تهران (شربیانی)، ممانعت به عمل آمده است این موضوع صحت دارد یا خیر گفت: ممانعتی بابت حضور این عضو شورای شهر تهران انجام نشده و تنها شهردار منطقه حضور نداشته که پیگیری ما نشان از آن دارد که شهردار منطقه پیش از این مرخصی گرفته اما برخی از معاونین وی در شهرداری منطقه حضور داشته‌اند.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: قاعدتاً اعضای شورای شهر وقتی در شهرداری‌های مناطق حضور پیدا می‌کنند انتظار می‌رود که شهرداران نیز اینگونه بازدیدها را به ساکنان منطقه اعلام کنند تا مردم و شهروندان‌ آن منطقه حضور پیدا کنند تا موارد و احیانا مشکلات خود را مطرح کنند. انتظار ما این است که همکاری خوبی در این بخش از سوی شهرداران مناطق وجود داشته باشد.

چمران گفت: شورا به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری است و می‌تواند در همه موضوعات نظارت داشته باشد.

وی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری تهران تصریح کرد: بنده از جزئیات این موضوع اطلاع ندارم اما این مبلغ برای کمک هزینه مسکن بوده و مشخص نیست که این رقم به صورت وام بوده یا شکل دیگری است.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که پرداخت چنین مبالغی نیاز به مجوز شورا دارد یا خیر افزود: این موارد در اختیار شهردار تهران است اما باید شورا نیز از آن اطلاع داشته باشد.

چمران همچنین در واکنش به صحبت‌های استاندار تهران در ارتباط با جابجایی آرادکوه به محل دیگری تصریح کرد: اینکه آرادکوه محل فعلی دفن زباله جابجا شود امکانپذیر نیست اما می‌توان جای جدیدی را برای دفن زباله‌ها در نظر گرفت چرا که جابجایی آرادکوه با توجه به شرایطی که دارد هزینه زیادی را در برخواهد داشت اما همانطور که گفته شد می‌توان مکان جدیدی را برای دفن زباله احداث کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورا از محل دفن جدید زباله‌های پایتخت اطلاع دارد یا خیر گفت: هنوز اطلاعاتی در این خصوص به بنده نرسیده یا من اطلاع ندارم اما همانطور که گفته شد جابجایی آرادکوه امکان ندارد اما می‌توان محل جدیدی را برای دفن زباله‌ها احداث کرد و می‌توان از دستگاه‌های جدید زباله‌سوز (5 الی 6 هزار تنی) استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی