Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس در حالی به مصاف آتالانتا می‌روند تا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی سری A مستحکم کند که درآمد تنها یک بازیکنش از کل حقوقی که بازیکنان حریف می‌گیرند، بیشتر است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا، فردا (یکشنبه) میان تیم‌های فوتبال یوونتوس و آتالانتا در برگامو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم دو تیم با تنها یک امتیاز اختلاف به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند اما فاصله‌ای که میان قدرت اقتصادی آنها وجود دارد از زمین تا آسمان است. برای درک بهتر این فاصله دانستن همین یک واقعیت بس که حقوق کریستیانو رونالدو به تنهایی از حقوقی که کل بازیکنان آتالانتا در یک سال می‌گیرند بیشتر است.

طبق گزارش نشریه استمپای ایتالیا ستاره پرتغالی یوونتوس در حال حاضر سالانه حقوقی به اندازه 31 میلیون یورو (بعد از کسر مالیات) دریافت می‌کند و این در حالیست که در ترکیب تیم آتالانتا بازیکنی که بیشترین حقوق را می‌گیرد، دووان زاپاتا است که در سال 1.8 میلیون یورو دریافتی دارد.

به این ترتیب اگر مالیاتی که یوونتوس بابت حقوق رونالدو به دولت ایتالیا می‌پردازد را حساب کنیم، هزینه‌ای که بانوی پیر برای پرداخت حقوق رونالدو در یک سال متحمل می شود از حقوق خالص کل بازیکنان آتالانتا بیشتر است.

یوونتوس در هر سال به بازیکنانش 236 میلیون یورو حقوق خالص (بدون احتساب مالیات) می‌پردازد که این بیش از 5 برابر 42.6 میلیون یورویی است آتالانتا در هر سال به کل بازیکنانش حقوق می‌دهد.

کارآمدتر بودن آتالانتا نسبت به یوونتوس در زمینه مدیریت و کسب نتیجه در فصل جاری با مقایسه تراز مالی دو باشگاه نیز اثبات می‌شود چرا که یوونتوس با وجود داشتن درآمدی 406.8 میلیون یورویی در یک سال گذشته متحمل 89.7 میلیون یورو ضرر شده است، حالی آنکه آتالانتا با درآمد 149.9 میلیون یورویی‌اش 26.4 میلیون یورو هم سود کرده است.

پپه: رونالدو از بازی در یوونتوس راضی است/ بعید می‌دانم او به پرتغال برگردد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتالانتا سری A یوونتوس آتالانتا سری A یوونتوس میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور – استقلال در حالی برگزار کننده یکی از دیدار‌های مهم و حساس هفته بیست و پنجم خواهند بود که تیم تراکتور شانس قهرمانی اش کم شده است و بیشتر برای دفاع از اعتبار خود به میدان می‌آید، اما استقلال در صدر جدول است و برای تدوام صدرنشینی نیازمند کسب سه امتیاز این دیدار است.

تیم تراکتور قادر به استفاده از بازیکنانی، چون سید محمد حسینی، محمد قنبری و محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت نیست. بازیکنانی که غالبا شاهد حضور آن‌ها در ترکیب ثابت تراکتور نبودیم و بیشتر به عنوان بازیکن جایگزین به میدان می‌آمدند.

اما استقلال غایبان مهم تری دارد. حسین حسینی کاپیتان و دروازه بان استقلال با رای کمیته انضباطی نمی‌تواند در این بازی به میدان بیاید. علاوه بر مهدی مهدی پور که فصل را از دست داده رافائل سیلوا هم به دلیل مصدومیت دور از ترکیب استقلال خواهد بود و بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال هم هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • آلگری: اهداف یوونتوس مهم‌تر از آینده من است
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم