Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@12:05:05 GMT

میکل آرتتا: اوبامیانگ بازیکن مهمی برای آرسنال است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۷۳۳

میکل آرتتا از شرایط آرسنال قبل از مصاف با فولام می گوید.

آرسنال در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، باید به مصاف فولام برود.

میکل آرتتا: اونای امری موفق ترین سرمربی لیگ اروپا است

آرسنال و ثبت حداقل 3 گل در 4 بازی متوالی خارج از خانه بعد از 89 سال!

به گزارش طرفداری و به نقل از Football London، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، قبل از مصاف این تیم با فولام به سوالات مختلف پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا این نشانه خوبی است که در مقایسه با فصل قبل می توانید در غیاب پیر امریک اوبامیانگ بهتر بازی کنید؟

خب ما فصل گذشته هم او را در چند بازی در اختیار نداشتیم. اوبامیانگ بخش بزرگی از تیم است. او بازیکن مهمی برای آرسنال است و مهم هم خواهد بود. ما به بازیکنانی مثل اوبامیانگ برای رسیدن به موفقیت نیاز داریم و این مسئله با نبود او در چند بازی تغییر نمی کند. برای تیم خوب است که در نبود بازیکنان مهم می تواند نتیجه بگیرد. این موضوع راجع به داوید لوئیز، کیرون تیرنی و مارتین اودگارد هم صدق می کند که فعلا آن ها را در اختیار نداریم.

درباره الکساندر لاکازت:

وقتی با مشکل مواجه می شوید، مهم است که چگونه به آن واکنش نشان دهید و لاکازت به بهترین راه به مشکلات واکنش نشان می دهد. او هم مثل هر مهاجمی در دنیا زمان هایی بوده که نتوانسته گلزنی کند و مهم واکنش به این موضوع است. به نظرم بازیکنان تیم هم دوست دارند تا در کنار لاکازت بازی کنند زیرا او می داند که باید تیم را در اولویت قرار دهد. لاکازت مهاجم خودخواهی نیست اما شور و اشتیاق زیادی دارد تا از هر فرصتی که به او می رسد، استفاده کند.

نیکولاس پپه نیاز داشت تا ذهنیت خود را تغییر دهد و این کار را هم انجام داد

آیا در این مدت با نیکولاس پپه صحبتی داشته اید که باعث شده او به فرم خوبی برسد؟

بله من سعی در قانع کردن او داشتم. احتمالا مهم ترین مسئله زمان هایی بود که باید تشخیص بدهید چه زمانی بازی کنید و چه زمانی بیرون باشید. نیکولاس پپه این توانایی را داشت که چنین موقعیت هایی را تشخیص دهد و ما تا جای ممکن به او کمک می کنیم اما او باید خودش نیز این ذهنیت و ثبات را داشته باشد که این چنین است. ما از پپه یک سطح مشخصی را می خواهیم و اگر او پایین تر از این سطح ظاهر شود، بازی به او نمی رسد. اگر پپه به همین روند ادامه دهد، مسلما شانس حضور در بازی ها را دارد زیرا او توانایی و مهارت فوق العاده ای دارد. پپه نیاز داشت تا ذهنیت خود را تغییر دهد و این کار را هم انجام داد و نتیجه اش را هم گرفته است. او هم تیمی هایی دارد که او را حمایت می کنند و مربی اش هم به او اعتماد دارد زیرا پپه شخصیت بسیار دوست داشتنی و خوبی دارد.

راجع به اسکات پارکر، سرمربی فولام:

من در بازی های زیادی مقابل اسکات قرار گرفته ام. ما جدال هایی با یکدیگر داشته ایم و دوست های مشترک زیادی هم در فوتبال داریم و به خوبی نیز یکدیگر را می شناسیم. من بسیار برای او و کارهایی که انجام داده خوشحالم. باز هم می گویم که اسکات پارکر در برخی بازی ها بدشانس بوده و امتیاز از دست داده وگرنه موقعیت شغلی او در جایگاه متفاوتی با الان قرار داشت. به نظرم کسانی که در اطراف او هستند، اسکات را می شناسند و می دانند که به کار خود وارد است. برای او بهترین ها را آرزو می کنم.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم