Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:15:43 GMT

ارتش نماد اقتدار ملی در مسیر تحقق ایران قوی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۸۸۹

ارتش نماد اقتدار ملی در مسیر تحقق ایران قوی

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با صدور پیامی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در پیام سردار دکتر جلالی آمده است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات وافره

۲۹ فروردین ماه، یادآور روز سرنوشت سازی است که یکی از بزرگترین توطئه‌های دشمنان انقلاب و ایران اسلامی برای انحلال ارتش جمهوری اسلامی ایران با درایت امام امت نقش بر آب شد و همین رخداد بزرگ، روحی تازه در کالبد ارتش جمهوری اسلامی ایران دمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن پس ارتش جمهوری اسلامی ایران نه فقط یک رکن اساسی از ارکان نیروی مسلح با وظیفه دفاع قدرتمندانه و مسلحانه از کشور که به نیرویی برآمده «از مردم و برای مردم» تبدیل شد.

اقتدار ارتش نفس را در سینه دشمنان حبس می‌کند!

ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نیروی «مکتبی» و جلوه‌ای از «ظهور ارزش‌های اسلامی» است که نمونه آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان یافت. امروز ارتش جمهوری اسلامی الگوی الهام بخش خودباوری و خودکفایی شده است و اقتدار آن نفس را در سینه دشمنان حبس می‌کند. این ارتش حزب الله و انقلاب اسلامی است.

بدون شک آنچه تفاوت ارتش را قبل و بعد از انقلاب رقم زد، ولایت پذیری و بصیرت است. ارتش امروز می‌داند وقتی گوش به فرمان ولایت باشد و ایمانش قوی و معرفتش روشن باشد، دیگر مجاهد راه خداست و مجاهد راه خدا از هیچ نیروی نخواهد هراسید.

ارتش نماد اقتدار در برابر دشمن و خضوع در برابر ملت

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک ارتش مومن و بی‌نظیر است که نماد اقتدار در برابر دشمن و خضوع و خشوع در برابر ملت است. فرماندهی که نگاهش لرزه بر اندام دشمن تا بن دندان مسلح می‌اندازد، آسیب دیده‌ای را برای امدادرسانی بر دوش می‌کشد و حتی همبازی کودکان می‌شود تا درد فاجعه را برای لحظاتی به دست فراموشی بسپارد. همین است که سبب شده علاقه و احترام عمیق به ارتش در دل‌های مردم این سرزمین جا بگیرد که در هیچ کجا دنیا نظیر ندارد.

نقش ارتش در مسیر تحقق راهبرد ایران قوی

صیادها، بابایی‌ها، دوران‌ها، کشوری‌ها و ... همه الگو‌هایی از تعهد، تواضع، فداکاری و گریختن از نام و نشان، برای نسل جوان و انقلابی ما هستند که امروز بیش از هر زمان به این روحیه و ارزش‌ها برای «قوی شدن» و عبور از یک گردنه تاریخی و جنگی تمام عیار ترکیبی و مدرن به آن نیاز داریم. امروز اقتدار ارتش یکی از ارکان مهم تحقق راهبرد ایران قوی است که آسایش و پیشرفت را برای این مرز و بوم به ارمغان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید

طرح‌های پدافندغیرعامل خدمتی ضروری در احداث زیرساخت‌های موجود است

در پایان ضمن تبریک روز ارتش به محضر فرماندهی معظم کل قوا و همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه سرداران و امیران ارتش به ویژه شهید صیاد شیرازی، شهید آبشناسان و شهید نصرت زاد را که بنده افتخار همرزمی با آنان را داشتم، گرامی می‌داریم و از درگاه خداوند منان توفیق خدمت در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای همه برادرانمان در ارتش به ویژه برادران ارتشی همکارم در سازمان پدافند غیرعامل را خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور

سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار جلالی پدافند غیر عامل ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد

به گزارش«تابناک» به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت