Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:23:20 GMT

زیدان: قرارداد در رئال هیچ معنایی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۸۹۷

زیدان: قرارداد در رئال هیچ معنایی ندارد

زین الدین زیدان به آینده فکر نمی کند و برایش قرارداد کتبی با رئال معنایی ندارد چرا که می داند ادامه کار او به نتایج بستگی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی بدون گل در زمین لیورپول خود را برای بازی فردا مقابل ختافه مهیا می کند. یک بازی بیرون خانه دشوار که به سه امتیازش برای قهرمانی لالیگا نیاز حیاتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی فردا چند بازیکن اصلی رئال غیبت دارند.

 

 

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« همه از نتایج اخیر تیم راضی هستیم و من به عنوان مربی خوشال تر هم هستم. 10 بازی در 30 روز پیش رو خواهیم داشت و این مساله ای است که باید قبولش کنیم. خوشحالم که در دو جام مهم هنوز صاحب شانس قهرمانی هستیم.»

 

نقطه قوت مربیگری:« هر روز از مربیگری این بازیکنان لذت می برم. کار در رئال همیشه باعث خوشحالی من می شود. این بازیکنان صاحب افتخارات متعددی هستند ولی انگیزه شان افت نکرده و بیشتر و بیشتر می خواهند. این برای هر مربی یک قوت قلب است. می دانیم در طول بازی چطور برای رسیدن به پیروزی سختی ها را پشت سر بگذاریم.»

 

 

 

 

توافق احتمالی با پرز برای تمدید قرارداد:« از اینکه پرز چهار سال دیگر نیز رئیس رئال خواهد بود خوشحالم و از باقی مسائل کسی خبر ندارد. می توان قرارداد 4 یا 5 ساله داشت ولی فردا اخراج شد یا برعکس. قرارداد چیزی را تعیین نمی کند.»

 

پیشرفت ادر میلیتائو:« او در بازی های اخیر بسیار خوب بود و کاملا در خدمت تیم کار کرد. از او مثل دیگر بازیکنان راضی ام و مهیای چالش های مهم بعدی است.»

 

ترس از افت رئال:« یک هفته گذشته سه بازی سخت و پرتنش انجام دادیم ولی به این شرایط عادت داریم. همه را آماده می بینم. بازی فردا یک بازی سخت فیزیکی دیگر است.»

 

 

 

 

آینده:« هیچکس خبر ندارد چه خواهد شد. من هرگز به آینده نگاه نمی کنم و در موردش حرف نمی زنم. حتی زمانی که می گفتید زیدان باید برکنار شود.»

 

هازارد و کارواخال:« شرایط ادن خوب است و بهتر شده. او می خواهد بازی کند. کارواخال نیز نسبت به قبل بهتر شده و این خبر خوبی برای تیم است.»

 

زیدان خوش شانس:« پاسخ به کسانی که چنین عقیده ای دارند چه چیزی را تغییر می دهد؟ بله؛ خوش شانسم که مربی رئالم و چنین بازیکنانی در اختیار دارم ولی نه فکر می کنم بهترینم و نه یک مربی افتضاح. می دانم کجا هستم و چه انتظاراتی از من دارند. این فشار را می شناسم. معتقدم کار اصلی را بازیکنان انجام می دهند. صحبت و حرف و حدیث زیاد است ولی دوست دارم فقط از فوتبال حرف بزنم.»

 

 

دنیل کارواخال رئال مادرید زیدان (سرمربی) ادن هازارد فلورنتینو پرز (مدیر عامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان سرمربی ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درویش: سپاهان از کجا قدرت می‌گیرد که اینگونه توهین می‌کند؟
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!