Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی گفت: جلوگیری از فعالیت دست‌فروشان توسط گشت‌های نظارتی رصد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با قدردانی از همکاری اصناف در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: متاسفانه طی چند هفته اخیر شاهد افزایش بستر‌ی‌شدگان و آمار مبتلایان به کرونا در گیلان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان تلاش‌های ارزنده رسانه ملی و استانی در راستای مقابله با کرونا را یادآور شد و تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌ بخشی‌های گسترده صداوسیما و رسانه‌ ملی نقش موثری در پیشگیری شیوع ویروس کرونا داشته است.

زارع با بیان‌ اینکه دورهمی‌‌های خانوادگی یکی‌از اصلی‌ترین عوامل موثر در انتشار ویروس هستند افزود: براساس آخرین مطالعات انجام شده ویروس جهش‌یافته قابلیت سرایت بالاتری نسبت به ویروس قبلی دارد و همچنین میزان کشندگی آن نیز بالاتر است.

تعداد بستری‌شدگان کرونایی در گیلان 4 رقمی شد16 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز/ زنگ خطر بحران کرونایی در انزلی به صدا درآمدگیلان در چنگال موج چهارم کرونا؛ تعداد بستری‌شدگان روز به روز افزایش می‌یابد

وی بر ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط همه آحاد جامعه برای قطع زنجیره انتقال ویروس تاکید کرد و ابراز داشت: از مردم و همه مسئولان جامعه انتظار می‌رود با رعایت دستورالعمل‌ها و همکاری لازم با کادر درمان زمینه را برای سیر نزولی بیماری فراهم کنند.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونای گیلان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را یک وظیفه ملی دانست و خاطرنشان کرد: صداوسیما، کمیته رسانه و فضای مجازی محتواهای رسانه‌ای در زمینه نقش تاثیرگذار مردم بر لزوم رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی منتشر کنند.

‌زارع با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی بیان کرد: جلوگیری از فعالیت دست‌فروشان همزمان با تعطیلی اصناف توسط گشت‌های نظارتی به‌طور مستمر رصد شود و همچنین در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، هرگونه حضور در تفرجگاه‌ها ممنوع است.

انتهای پیام/618/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناروی آنا، «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» عنوان طرح پژوهشی بابک حسین خلج است که توسط بنیاد ملی علم ایران اجرایی شده است.

حسین خلج با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق - مخابرات - سیستم از دانشگاه استنفورد آمریکا درباره این طرح پژوهشی، توضیح داد: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختار‌های نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختار‌ها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

این محقق ایرانی در ادامه بیان کرد: روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

خلج اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختار‌های نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربرد‌های این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختار‌های ابری موبایل و هم ساختار‌های سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختار‌های سنتی به ساختار‌های نوین که براساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها  اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

وی در پایان اضافه کرد: ساختار‌ها و روش‌های پیاده‌سازی و تخصیص منابع در این ساختار‌ها متفاوت بوده و  برای تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی، نیاز به ابزار‌های جدیدی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت