Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی حسینی مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان مصرف فرآورده خام دامی افزایش می یابد لذا نظارت بر عرضه محصولات سالم نیز بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد که این مهم نیازمند تلاش و دقت مضاعف کارشناسان نظارت بهداشتی دامپزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: با توجه به اهمیت مصرف غذا و فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی در این ایام و همچنین با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا، تشدید نظارت کارشناسان دامپزشکی بسیار حائز اهمیت و کمک کننده خواهد بود که در این راستا اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان اقدام به تشکیل ۴۶تیم سیار و ثابت نظارت بهداشتی متشکل از ۷۵ نفر نیروی متخصص و کارآزموده در سطح استان کرده است.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان افزود: امید است با تلاش مستمر و پیوسته کارشناسان این اداره و رعایت نکات بهداشتی توصیه شده از سوی دامپزشکی در مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی و همچنین دقت به توصیه های بهداشتی از سوی مردم در تهیه فرآورده مورد نیاز خود سفره های افطار و سحری سالم و با کیفیتی داشته باشیم.

او  از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان بویژه در ماه مبارک رمضان به نکات و توصیه های بهداشتی ارائه شده از سوی کارشناسان این اداره توجه و در خرید فرآورده های خام دامی مورد نیاز دقت کافی کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۵۱۲ به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی نظارت و بازرسی فرآورده های خام دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رستمی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که منویات مقام معظم رهبری در امر «جهش تولید با مشارکت مردم» را جامه عمل بپوشانیم، لذا با تدبیر ریاست سازمان، مقررات تسهیل شده جدیدی در صدور پروانه تاسیس واحد تولیدی فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: اگر خط تولید کارخانه‌ای توسط اداره کل داروی سازمان غذا و دارو به تایید فنی GMP رسیده باشد، نیازی به موازی کاری و طی مجدد مراحل تایید در اداره کل فراورده‌های سنتی مکمل طبیعی نخواهد داشت و این موضوعی است که پیش از این بعضا تا حدود شش ماه بطول می‌انجامید

 رستمی تصریح کرد: مباحث جهش تولید، رونق صادرات و خودکفایی در تولید مواد اولیه فراورده‌های طبیعی سنتی مکمل در دستور کار ویژه این اداره کل قرار دارند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • دامپزشکان و پیرادامپزشکان سرمایه ارزشمند علمی و اجرایی کشور هستند
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی
  • ابلاغ مقررات تسهیل صدور پروانه تولید فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل