Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:23:13 GMT

نمایشگاه مجازی طرح و نقش قالی در موزه فرش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۹۹۲

نمایشگاه مجازی طرح و نقش قالی در موزه فرش برگزار شد

رئیس موزه ملی فرش ایران گفت: امروز آخرین روز برگزاری کارگاه مجازی طرح و نقش قالی از روز جهانی هنر و هنرمند است که از ۲۱ فروردین‌ماه به‌مدت یک هفته در موزه فرش ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،«پریسا بیضایی» بیان کرد: در این نمایشگاه مجازی استادان بزرگ هنر فرش ایران علی‌اشرف کاشانی، حسین نقشه‌چی، رضا وفاکاشانی، علی ابراهیمی، حسین طاهرزاده بهزاد و ماشاالله بهره‌مند به علاقه‌مندان به حوزه فرش و طرح ایرانی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این نمایشگاه سبک طرح و نقش این استادان در هنر فرش ایرانی به علاقه‌مندان به‌طور کامل معرفی شد.

رئیس موزه ملی فرش ایران اعلام کرد: علاقه‌مندان به شناخت استادان بزرگ فرش ایران می‌توانند با مراجعه به صفحه موزه ملی فرش ایران به نشانی carpet.museum.iran از این نمایشگاه مجازی بازدید کنند.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: موزه فرش هنرهای تجسمی موزه فرش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود