Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به توجه ویژه قوه قضائیه به رفع موانع تولید تاکید کرد: اینکه رئیس قوه قضائیه وقت خود را صرف برگزاری جلسات با فعالان حوزه تولید می‌کند، نشان از اهمیت و توجه خاص ایشان به امر رونق تولید دارد. علیرضا نظری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جلسه رئیس دستگاه قضا با فعالان حوزه اقتصادی که به منظور بررسی نقش دستگاه قضایی در رفع موانع تولید برگزار شد، گفت وقتی ما مجموعه عوامل موثر در حوزه تولید را مورد رصد قرار می‌دهیم، می‌بینیم بخشی از مانع زدایی‌ها در امر تولید به مجلس(اصلاح قوانین زائد)، بخشی به دولت(اصلاح آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها) و بخشی دیگر هم مرتبط با حوزه دستگاه قضایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم خمین تاکید کرد: به هر صورت قوه قضائیه اگر بخواهد به صرف توجه بر چارچوب‌های خشک تعیین شده در تولید عمل کند قطعاً مانعی که بر سر راه تولید است برداشته نخواهد شد و بلکه موضوعات گره خواهد خورد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های تولیدی ما با تامین مواد اولیه، تامین ارز و مشکلاتی از این دست مواجه هستند، اظهار داشت: متاسفانه هنوز تولید کننده ما به دلیل شرایط کشور و امواج طوفانی در اقتصاد مشکلات عدیده‌ای داشته و احتیاج به کمک دارد.   وی افزود: اگر بنا باشد قوه قضائیه چشم خود را بر این واقعیت‌ها ببندد و از همان روند موجود، به عنوان مثال جهت تسویه بدهی بانک‌ها، دست به مصادره اموال تولیدکنندگان بزند اساساً ما با یک تولید کننده ورشکسته مواجه خواهیم شد.

نظری تصریح کرد: بنابراین قوه قضائیه هم یکی از عوامل موثر در بحث گره‌گشایی و مانع زدایی از تولید است.

وی با اشاره به توجه ویژه قوه قضائیه به رفع موانع تولید تاکید کرد: اینکه رئیس قوه قضائیه وقت خود را صرف برگزاری جلسات با فعالان حوزه تولید می‌کند، نشان از اهمیت و توجه خاص ایشان به امر رونق تولید دارد.

نظری ادامه داد: این رویکرد که آیت الله رئیسی در پیش گرفتند، واقعاً رویکرد قابل قبول است.

وی تصریح کرد: همچنین کارنامه فعالیت آیت الله رئیسی در مدت سپری شده و در بخش حمایت از تولید در استان‌های مختلف کشور، چه آن‌هایی که خود نظارت داشته و چه آن‌هایی که گزارش آن‌ها به ایشان ارائه شده، همواره گویای گره‌گشایی در تولید بوده است.

نظری ادامه داد: در حال حاضر پیرو اقدامات آیت الله رئیسی بخش‌های قابل ملاحظه‌ای از مراکز تولیدی به تولید بازگشتند و اشتغال بسیاری از مردم پیرو فعالیت در این مراکز، برقرار شده و سرمایه‌های معطل مانده به جریان افتاده است بنابراین همین روند باید در سال جاری هم در دستور کار قوه قضائیه قرار گیرد تا شعار مانع زدایی از تولید محقق شود.   بیشتر بخوانید: تلاش دستگاه قضا برای رفع مشکلات بورس کالا/ اصلاح ساختاری تصمیم‌گیری در بازار‌های کالایی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: تولید رونق تولید قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تولید رونق تولید قوه قضائیه آیت الله رئیسی قوه قضائیه رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۹۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۶۱ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

دما در حال حاضر ۱۳ درجه سانتی‌گراد و آسمان آفتابی است.

کد خبر 6090557

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش