Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد اولیائی  تدوین استاندارد‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: برای تحقق خط مشی‌ها و سیاست‌های سند راهبردی مهارت و فناوری و توسعه و ارتقای آموزش‌های مهارتی، ظرفیت سازی و توانمند سازی نیروی انسانی بر اساس مشاغل مورد نیاز استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این استاندارد‌ها در حوزه شیلات و صنایع دستی با هدف شناسایی مشاغل برای شاغلان ماهی‌گیری در آب‌های ساحلی و عمیق کشور و اشتغالزایی در حوزه شیلات، توازن نیروی کارماهر در صنعت شیلات، استفاده از ظرفیت‌های آبی منطقه جهت اشتغالزایی و رفع بیکاری و شناسایی مشاغل فعلی و آینده حرفه مورد نیاز در بازار کار تدوین شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: از ۱۰۵ استاندارد تدوین شده ۱۰۴ استاندارد در بخش شیلات و یک استاندارد در حوزه صنایع دستی است.

او بیان کرد: ۴۲ استاندارد در حوزه ماهی‌گیری و آب‌های ساحلی، ۴۲ استاندارد در حوزه ماهی‌گیری آب‌های عمیق، ۲۰ استاندارد در حوزه کارگران ساده ماهی و یک استاندارد در حرفه سوزن دوزی پرکار است.

اولیائی گفت: این اداره کل برای توجه به نیاز بازار کار این استان از طریق نیاز سنجی‌های انجام شده اقدام به تدوین استاندارد‌های شایستگی شغل می‌کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای اشتغالزایی جوانان استاندارد در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان