Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@15:27:42 GMT

مورینیو: به حرف‌های پوگبا اهمیتی نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۱۶۴

مورینیو: به حرف‌های پوگبا اهمیتی نمی‌دهم

روزهای ناموفق خوزه در انگلستان باعث شده تا او خیلی بیشتر نشان دهد که چرا به او می گویند، آقای خاص!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تاتنهام حال و روز خوبی ندارد و در رقابت‌های لیگ برتر در بسیاری از مسابقات امتیاز از دست می‌دهد. مورینیو در رقابت قبلی خود نیز موفق نشد تیمش را برابر یونایتد به پیروزی برساند و در مقابل اورتون هم یک تساوی به دست آوردند تا آقای خاص عصبانیتش را در مصاحبه‌ها نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از رقابت با منچستریونایتد، مورینیو با سولسشر وارد یک جدال لفظی شد. سولسشر گفته بود که حرکات سون در زمین بازی کاملاً غیرمنطقی و غیر اخلاقی است و از سوی دیگر مورینیو هم به صحبت‌های سولسشر واکنش نشان داده بود تا آتش مسابقه حتی پس از اتمام آن نیز داغ بماند.

پس از اظهارنظرهای هر دو مربی، پل پوگبا ستاره یونایتد که سابقاً با مورینیو نیز در این تیم کار کرده به انتقاد از او پرداخت و مورینیو را متهم به لجاجت در هدایت تیم کرد. پوگبا گفته بود که سولسشر بسیار منطقی‌تر و اجتماعی‌تر است و اگر کسی را از زمین بازی بیرون بگذارد تنها به خاطر مسائل فنی است اما خوزه ممکن است به خاطر لجاجت، بازیکنان را در ترکیب تیم قرار ندهد.

صحبت‌های پوگبا بدون شک پاسخ مورینیو را نیز در پی داشت: هیچ تمایلی به صحبت درباره حرف‌های پوگبا ندارد و اگر بخواهم صادقانه بگویم، به هیچ عنوان کوچک‌ترین اهمیتی برایم ندارد که پوگبا درباره من و مربیگری ام چه صحبت‌هایی انجام داده است.

این جدال‌های لفظی بدون شک نشان دهنده عصبانیت این روزهای خوزه مورینیو است و آقای خاص فوتبال دنیا فشار زیادی را احساس می‌کند. فشاری که ممکن است در روزها و مسابقات آتی بیشتر شود، مگر اینکه تاتنهام بالاخره طعم پیروزی‌های متوالی را بچشد.

کد خبر 487507

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو تاتنهام پوگبا سولسشر منچستر یونایتد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم

️مجری الجزیره در برنامه تلویزیونی در پاسخ به صحبت‌های مایکل مولروی مقام بلند پایه سابق وزارت خارجه آمریکا که مدعی شد که دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند، گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • روایت دو بازیگر زن از تحقیرشان توسط مردم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد